چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ایجاد اشتغال پایدار از سیاست‌های مهم امسال دولت

ایجاد اشتغال پایدار از سیاست‌های مهم امسال دولت

محمدرضا نعمت‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت صنایع خودروسازی «فردا» در سمنان که با حضور رئیس‌جمهوری انجام شد، در سخنانی در جمع مدیران بخش صنعت سمنان و مدیران این واحد تولیدی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش خصوصی به‌ویژه در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» به کار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: رفع موانع پیش روی بخش خصوصی و تولیدکنندگان از موارد مهمی است که باید همواره بدان توجه شود و از این‌رو، ما نیز تمام تلاش خود را در این عرصه به کار می‌بندیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همه باید بکوشند تا تولید و اشتغال رونق بیشتری بگیرد و کشور در مسیر خودکفایی و تولید ثروت پیش رود.
نعمت‌زاده با بیان اینکه شرکت خودروسازی «فردا» واحد تولیدی مهمی در استان سمنان محسوب می‌شود که امروز به دست رئیس‌جمهوری افتتاح رسمی شد، اظهار داشت: ایجاد شغل‌های پایدار جدید از سیاست‌های مهم دولت در سال جاری است که پیگیری می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز امروز در شرکت شکوفا شیمی و شکوفا بهداشت آرین در استان سمنان حضور یافت.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در شهرک صنعتی سمنان جهت شرکت در مراسم افتتاح شرکت خودروسازی فردا حضور یافته بود.
آیین افتتاح واحد خودروسازی فردا در سمنان با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛ بخش خصوصی در این طرح سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی انجام داده و بیشتر نیروهای بکار گرفته شده در آن نیز بومی هستند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.