صفحه اصلی / توقف استقلال در تبریز به سود پرسپولیس

توقف استقلال در تبریز به سود پرسپولیس

تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
گل های این بازی را علیرضا نقی زاده برای گسترش فولاد و امید ابراهیمی برای استقلال به ثمر رساندند.
نیمه نخست:
در ۱۰ دقیقه نخست بازی موقعیت خاصی روی دروازه ها خلق نشد و مهم ترین اتفاق بازی مصدومیت مسعود ابراهیم زاده و تعویض اجباری کمالوند بود.
اما در دقیقه ۱۴ سانتر داریوش شجاعیان دروازه استقلال را تهدید کرد اما رحمتی مانع از فروپاشی دروازه اش شد.
در ادامه و در حالی که گسترشی ها توپ و میدان را در دست گرفته بودند، ضربه بازیکن گسترش فولاد از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.
در دقیقه ۲۷ پریرا روی سانتر شجاعیان، اثر کوچکی گذاشت اما ضربه اش با فاصله اندک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
شوت محسن کریمی در دقیقه ۳۳ با فاصله زیاد از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
در ادامه اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.
نیمه دوم:
استقلالی‌ها در دقیقه ۵۰ داخل محوطه جریمه حریف نفوذ کردند اما در حالی که معتقد به خطای پنالتی بودند، داور خطای بازیکن استقلال را گرفت.
باتیستا در دقیقه ۵۵ روی پرتاب اوت در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
شروع مجدد اشتباه مهدی رحمتی در دقیقه ۵۶ باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به خالقی فر برسد و ضربه این بازیکن نیز با فاصله میلی متری به بیرون رفت.
در ادامه بازی و در حالی که استقلالی‌ها در لاک دفاعی فرو رفته بودند، ضربه فنی اما کم دقت پریرا در دقیقه ۶۳ توسط رحمتی مهار شد.
اولین موقعیت جدی استقلال در نیمه دوم توسط علی قربانی خلق شد. این بازیکن شوتی سرکش را از پشت محوطه جریمه راهی دروازه گسترش کرد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.
گسترش فولاد بالاخره در دقیقه ۷۴ روی کار فردی زیبا توسط علیرضا نقی زاده به گل رسید و این بازیکن بعد از جا گذاشتن سه مدافع استقلال با ضربه ای دقیق قفل دروازه رحمتی را شکست.
بعد از این گل استقلالی‌ها رو به جلو بازی کردند و قربانی این موقعیت را داشت تا در دقیقه ۷۸ با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه اش با فاصله اندک به بیرون رفت.
شاگردان علی منصوریان در ادامه فشار حملات خود را افزایش دادند و بالاخره موفق شدند در دقیقه ۸۰ روی کار تیمی زیبا که از نیمه خودی شروع شده بود به گل برسند. گل اول استقلال را امید ابراهیمی با شوتی دقیق از داخل محوطه جریمه گسترش فولاد به ثمر رساند.
فرشید باقری نیز در دقیقه ۸۵ این فرصت را داشت تا روی سانتر حیدری گل پیروزی بخش استقلال را بزند اما ضربه سر او با فاصله اندک به بیرون رفت.
ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، امین درویشی، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون، میلاد زکی پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و علی قربانی

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.