صفحه اصلی / ۱۱۴۰ پرونده تخلف صنفی در اردبیل تشکیل شد

۱۱۴۰ پرونده تخلف صنفی در اردبیل تشکیل شد

 به تعداد یک هزار و ۱۴۰ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال در سراسر استان اردبیل تشکیل شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از تسنیم، سید حامد عاملی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، خدماتی و اقتصادی به تعداد یک هزار و ۱۴۰ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال در سراسر استان اردبیل تشکیل شده است.
وی با اشاره به این‌که هدف از اجرای این طرح حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است، افزود: این طرح نظارتی از اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا پایان این ماه ادامه دارد که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم شاهد کاهش تخلفات و بهبود وضعیت کنونی باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با گزارشات به دست آمده مشخص شده که از زمان آغاز اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ماه امسال ۲۹ هزار و ۵۹۴ بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و اقتصادی انجام شده و پرونده‌های تخلف نیز برای رسیدگی و صدور  حکم به تعزیرات استان ارسال شده است.
عاملی بیان کرد: تشدید نظارتها و بازرسیها برای کاهش تخلفات از مهمترین اهدافی است که در سال جدید در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم از این طریق از چنین اقداماتی تا حد امکان جلوگیری به عمل آوریم و شاهد بهبود وضعیت و کاهش تخلفات باشیم.
وی تصریح کرد: از یکم اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال  279 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده و پس از رسیدگی به این موارد نیز ۱۲۳ مورد تخلف شناسایی شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از همشهریان انتظار داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ما را در جریان قرار دهند تا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.