چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مکان های فاقد پروانه کسب خواربارفروشی در بوکان ساماندهی خواهند شد

مکان های فاقد پروانه کسب خواربارفروشی در بوکان ساماندهی خواهند شد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، مسئول کمیسیون بازرسی اتحادیه خواربارفروشان در نخستین جلسه کمیسیون که فروردین ماه ۹۶ در دفتر اتحادیه برگزار شد، ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو و آرزوی موفقیت به اعضای کمیسیون، از بازرسی مکان های فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان بوکان و شهر سیمینه و حومه خبر داد.
 اسماعیل رحیمی افزود: در اجرای ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی موضوع تشکیل کمیسیون های اتحادیه ( تبصره ۲ بند ط ماده ۳۰ قانون نظام صنفی) کمیسیون بازرسی و هیات مدیره اتحادیه به استناد ماده ۲۷ قانون نظام صنفی برای ساماندهی و آشنا کردن متصدیان مکان های بدون پروانه کسب به قانون نظام صنفی و سایر قوانین مرتبط ، در مدت یک ماه اقدام به شناسایی مکان های فاقد پروانه کسب و اخطاریه های لازم را صادر می کنند.
مسئول کمیسیون بازرسی اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان در ادامه خاطر نشان کرد: اکیپ گشت بازرسی اتحادیه خواربارفروشان در قالب اکیپ ۲ نفره به همراه مدیراجرایی اتحادیه به مدت یک ماه وظایف محوله را انجام خواهند کرد.
به گزارش رسیده  از اتحادیه خواربارفروشان بوکان ، وی افزود: در صورت عدم حضور متصدیان مکان های بازرسی شده و یا امتناع و استنکاف از تحویل برگه های اخطاریه به درب مکان تعیین شده الصاق می کنند و تاریخ الصاق اخطاریه ، به معنای تاریخ ابلاغ محسوب خواهد شد.
رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: پس از گذشت مدت زمان تعیین شده در برگه های اخطاریه و عدم مراجعه متصدی برای تشکیل پرونده صنفی، اتحادیه با ارسال پیام کوتاه به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهد داد تا نسبت به تشکیل پرونده صنفی اقدام کنند؛ در غیر این صورت با رعایت سایر شرایط اتحادیه وقف ماده ۲۷ قانون نظام صنفی نسبت به پلمپ واحدهای صنفی اقدام خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.