صفحه اصلی / ارتقای کیفیت شهروندی در ایام نوروز با خدمات بانک شهر

ارتقای کیفیت شهروندی در ایام نوروز با خدمات بانک شهر

به گزارش کسب و کار نیوز، رسول خضری، با بیان این‌که خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز توانست سختی سفرهای برون شهری را برای مسافران در اقصی نقاط کشور آسان کند، گفت: این‌که یک مسافر بداند در مقصدی که تا به حال به آن سفر نکرده خدمات آنلاین بانکی دسترس پذیر است، فرصتی است که بانک شهر توانسته در سال‌های اخیر برای شهروندان فراهم کند.
وی با تاکید بر این‌که خدمات بانکی یکی از نیازهای زندگی شهری است که این روزها از طریق شهرنت‌های بانک شهردر دسترس عموم قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی از خصایص مدیریت بانک شهر آماده سازی زیرساخت‌ها برای بهره مندی تمامی شهروندان از خدمات به روز و لحظه ای بانکی است و این، موضوع مهمی است که سبب ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.
نمانده مردم پیرانشهر در مجلس دهم در ادامه خواستار تداوم ارائه خدمات هر چه بهتر وکیفی‌تر بانک شهر به شهروندان سراسر کشور شد و افزود: هرچقدر تلاش کنیم که ارتباطات چهره به چهره شهروندان با سیستم بانکی کاهش یابد، هم در وقت شهروندان صرفه جویی می شود و هم گام‌های اساسی در زمینه ارتقا کیفیت زندگی بر می داریم که این موضوع مهم، از سوی بانک شهر به اجرا در آمده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.