به گزارش کسب و کار نیوز، بیش از ۹ سال از شروع فعالیت اسنپ میگذرد و این سامانه از همان سالهای ابتدایی فعالیتش خود را متعهد به ارائه آمار و اطلاعات دقیق کرده است. به گفته محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، ارائه اطلاعات آماری شفاف ماهیت بازار رقابتی است و در همین راستا برخی از اطلاعات از جمله تعداد سفرها به طور فصلی و سالانه منتشر میشود. ارائه دورهای و مداوم این اطلاعات به شفافیت بازار و توسعه آن کمک میکند.
آمارهای اسنپی
اسنپ خودرو اکنون در ۳۲۳ شهر بزرگ و کوچک در سراسر ایران خدماترسانی میکند. به گفته مدیرعامل اسنپ، تعداد سفرهای انجام شده با اسنپ (خودرو و باکس) در بهمن ۱۴۰۲ برابر با ۱۳۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۲۱ سفر بوده است.
همچنین ۷۲ درصد سفرهای تاکسیهای اینترنتی در استانهای تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم، خوزستان و آذربایجان شرقی انجام میشود. به طور مثال رکورد سفرهای اسنپ (خودرو و باکس) در تهران یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۴ سفر در روز دوم اسفند بوده است.
اسنپ همواره با ارائه گزارشهای دورهای از تعداد سفرهایش اطلاعات مربوط به سهم خود در بازار تاکسیهای اینترنتی کشور را به صورت شفاف در اختیار تمام ذینفعانش قرار داده است.