افقهای تازه در بازار حملونقل کشور
براساس گزارش عملکرد اسنپ در سال ۱۴۰۰، مجموع سفرهای اسنپ خودرو در سال گذشته ۸۲۰,۰۸۹,۶۴۷ بوده است. با توجه به کامل شدن توسعهی جغرافیایی و به بلوغ رسیدن تاکسیهای اینترنتی در کشور، تیم توسعه اسنپ افقهای جدیدی را در بازار حملونقل ایران طراحی و اجرا خواهد کرد.
اسنپ در مسیر راهکارهای پایدار
بدون شک یکی از مسئولیتهای اجتماعی اسنپ، به عنوان یک سرویس حملونقل، انتخاب راهکارهای پایدار برای کاهش آسیبهای زیستمحیطی خواهد بود. به همین دلیل این سامانه در حال بررسی و امکانسنجی ورود خودروهای برقی به بازار است و در همین راستا با شرکتهای خودروسازی داخلی در حال مذاکره برای واردات این خودروهاست. پیشتر نیز اسنپباکس به صورت آزمایشی موتورسیکلت برقی را به ناوگان خود در شهر مشهد اضافه کرده است و توسعه این بخش به سایر شهرها از جمله ماموریتهای اسنپباکس خواهد بود. استفاده از موتورسیکلتهای برقی در حملونقل شهری علاوه بر اینکه به حفظ محیط زیست کمک میکند، حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی نیز محسوب میشود.
راهاندازی سرویس «سفر اشتراکی» و همچنین امکانسنجی ورود خودروهای برقی به بازار کشور به عنوان اهرمهای رشد اسنپ در گامهای بعدی این شرکت در حوزهی حملونقل خواهند بود.