صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / آرن داودی: می‌خواستیم در خانه قهرمان شویم/ برای رقابت‌های آسیایی باید تقویت شویم
آرن داودی: می‌خواستیم در خانه قهرمان شویم/ برای رقابت‌های آسیایی باید تقویت شویم

آرن داودی: می‌خواستیم در خانه قهرمان شویم/ برای رقابت‌های آسیایی باید تقویت شویم

ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم که در آبادان قهرمان شویم و حالا برای مسابقات باشگاه‌های آسیا باید تیم را تقویت کنیم تا به موفقیت برسیم.

فینال لیگ برتر بسکتبال کشور

آرن داودی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین بازی فینال لیگ‌برتر بسکتبال و قهرمانی تیم نفت آبادان در این رقابت‌ها، توضیح داد: بازی روز گذشته یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود که باید بار دیگر مقابل تیم شهرداری گرگان به میدان می‌رفتیم. تیم گرگان چیزی برای از دست دادن نداشت و باید این بازی را می‌برد تا همه چیز را به بازی پنجم در گرگان بکشد. ما می‌دانستیم که اگر این اتاق بیفتد کار سختی خواهیم داشت و به همین منظور تلاش کردیم تا در آبادان کار را تمام کنیم و خوشبختانه عنوان قهرمانی را با پیروزی در این دیدار کسب کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از قبل پیش بینی می‌کردند در دو بازی آبادان به برتری برسند؟ اظهار کرد: بله، از قبل برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده بودیم و هدف ما این بود که یک برد را در گرگان به دست آورده و قهرمانی را به آبادان بکشانیم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. با این حال بازی دوم در آبادان سخت بود و خوشبختانه توانستیم این کار سخت را خوب به پایان برسانیم.

ملی‌پوش اسبق تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد دلایل کم امتیاز بودن بازی آخر فینال، توضیح داد: به هر حال استرس و فشار زیاد بازی دیروز در نتیجه به دست آمده تأثیر مستقیم داشت. ما می‌دانستیم که اگر ببازیم کار در بازی پنجم که به میزبانی گرگان بود بسیار سخت‌تر می‌شد و تیم گرگان هم می‌دانست که اگر ببازد قهرمانی را از دست می‌دهد. کار برای هر دو تیم سخت بود و قطعاً دلیل این امتیازات کم استرس و فشار روانی زیادی بود که روی بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم وجود داشت.

او در مورد نیازهای تیم بسکتبال نفت آبادان برای سال آینده و جهت حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، توضیح داد: این تیم نیاز به حمایت دارد تا بتواند نتایج خوب خود را ادامه دهد. در فصلی که به پایان رسید، تیم ما با توجه به سیاست گذاری وزارت نفت با هزینه کم و تنها برای ادامه حضور در لیگ بسته شد. با این حال ما الآن قهرمان شده‌ایم و برای موفقیت در آسیا باید از این تیم حمایت شود تا با استفاده از بازیکنان خارجی و کمکی در آسیا هم موفق باشیم. در مسابقات آسیایی مسئله با لیگ داخل فرق دارد چون تیم‌ها با همه توان حاضر می‌شوند که کار را سخت می‌کند.

گارد تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم با این تیم ادامه خواهد داد: توضیح داد: فعلاً به قهرمانی رسیده‌ایم و همه خوشحال هستیم. فعلاً استراحت می‌کنیم و باید ببینیم سال آینده شرایط به چه شکل خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.