صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رئیس فدراسیون هندبال: شرایط فراهم شود اردوی تیم ملی را در کرمانشاه برپا می‌کنیم

رئیس فدراسیون هندبال: شرایط فراهم شود اردوی تیم ملی را در کرمانشاه برپا می‌کنیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: اگر بستر و شرایط فراهم شود، یکی از اردوهای آمادگی تیم ملی هندبال برای مسابقات انتخابی المپیک 2020 را در کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

هندبال

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه کرمانشاه، علیرضا پاکدل در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب سرمربی و مربی تیم ملی هندبال، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ظرف چندماه آینده مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در کشور قطر را در پیش داریم، لذا تا پیش از برگزاری این مسابقات چند اردوی آمادگی را برای تیم ملی برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه از تلاش برای تدوین برنامه جامع استعدادیابی هندبال کشور خبر داد و گفت: با تدوین این برنامه آن را در تمام استان‌های کشور اجرایی خواهیم کرد تا در بحث شناسایی استعدادها و نگهداشت و پرورش آنها قدم برداریم.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: اجرای این طرح کمک می‌کند تا خلائی که پشت سر تیم‌های ملی ما وجود دارد و از گذشته بوجود آمده، پر شود.

وی همچنین به حواشی و درگیری بین برخی تیم‌ها در لیگ برتر سال گذشته اشاره کرد و گفت: این حواشی فقط مختص به هندبال نیست و بین تمام رشته‌های سالنی به دلیل وضعیت محیطی حاکم وجود دارد.

پاکدل اضافه کرد: از آنجایی که هندبال رشته‌ای پرتنش است، لذا چنین اتفاقاتی هم گاهاً در آن رخ می‌دهد، البته امسال تمام ابزارها و اهرم‌ها را بکار می‌گیریم تا شاهد تکرار این حواشی نباشیم.

وی در ادامه بابیان اینکه فدراسیون هندبال نظر خاصی به هندبال کرمانشاه دارد، گفت: کرمانشاه جزو پنج استان برتر هندبال ایران و از استان‌های اثر گذار در این رشته است.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین به بازدید خود از زیرساخت‌های هندبال کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اگر بستر و شرایط فراهم شود، یکی از اردوهای آمادگی تیم ملی هندبال برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و اردوی تیم‌های ملی رده نوجوانان و جوانان را در این استان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.