به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد کاربران کانون جوانه ها از حدود یک میلیون و ۱۹۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۶ به بیش از یک میلیون و ۶۶۲ هزار نفر در پایان سال گذشته رسیده است.
این ارقام از رشد ۴۰ درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران طی یک سال حکایت دارد.
برگزاری انواع مسابقات و جشنواره ها، انتشار چند جلد کتاب داستان، ایجاد غرفه کاربازیا در برج میلاد تهران، برگزاری چندین تور بازدید از موزه بانک ملی ایران، حضور جدی در فضای مجازی و طراحی بازی های جدید، بخشی از فعالیت های کانون جوانه ها در سال گذشته بوده است.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت کانون جوانه های بانک ملی ایران به نشانی kids.bmi.ir مراجعه کنید.