صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تحکیم نظم و انضباط اجتماعی، رسالت خطیر پلیس

تحکیم نظم و انضباط اجتماعی، رسالت خطیر پلیس

جانشین فرمانده ناجا بر اهتمام جدی برای تحکیم نظم و انضباط اجتماعی و توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم به عنوان رسالت خطیر پلیس تاکید کرد.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار ایوب سلیمانی در مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمانی کلانتری ۱۱ شهید “آستانه پرست” مشهد، اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) که  به نام روز پاسدار و جانباز مزین شده را تبریک گفت.

جانشین فرمانده ناجا با تشکر از تعامل و همکاری  پلیس و شهرداری مشهد افزود: تحکیم نظم و انضباط اجتماعی و توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم، رسالت خطیر پلیس است و در این تکلیف مهم خوشبختانه پلیس و شهرداری بیشترین انطباق و هم پوشانی را دارند چرا که  هر دو، هدفشان خدمت به مردم و برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ایجاد آرامش  و سهولت برای شهروندان می‌باشد و در واقع یک هدف مشترک را دنبال می کنند که رشد و توسعه شهری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سلیمانی ادامه داد: خوشبختانه در مشهد الرضا این همکاری و تعامل هوشمندانه با اهتمام، جدیت و بسیار هدفمند دنبال می شود و مشهد  به خاطر  وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع)  و حساسیت‌های  ویژه‌ای که دارد باید نماد یک شهر  نمونه باشد.

وی همچنین با آرزوی گسترش روز افزون این تعاملات سازنده از همکاری شهرداری  و شورای اسلامی شهر مشهد و پیگیری و جدیت فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در نوسازی بافت کلانتریهای مشهد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ثبت تردد ۵۳۰ میلیون مسافر جاده‌ای/ ۸۲۸ فوتی در سفرهای نوروزی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سردار کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.