چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / توجه به تولید، شاه کلید حل مشکلات کشور است

در پیام نوروزی حزب اراده ملت ایران تاکید شد؛

توجه به تولید، شاه کلید حل مشکلات کشور است

حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید، پیامی صادر کرد.

حزب اراده ملت ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فصل بهار آغاز دوباره طبیعت است. آغازی پر از رویش‌ها و طراوت‌ها.پایان فصل سرد زمستان نشان از آن است که سختی‌ها و دشواری‌ها روزی پایان می‌یابد هرچند که این سختی‌ها خود برکاتی دارد، فصل سرما با همه دشواری‌هایش نعمات آسمانی به همراه دارد که باید در کنار آن سختی‌ها این نعمات هم دیده شود.

سال ۹۷ رژیم ایالات متحده آمریکا با نقض یک توافق بین‌المللی که خود نیز پای آن را امضا کرده بود شرایط معیشتی مردم کشورمان را دستخوش تغییرات فراوانی کرد. کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت‌ها، تورم افسارگسیخته تنها بخشی از این سختی‌ها بود که مردمان عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی خود مقاومت کرده و آن روزها را پشت سر گذاشته‌اند. هرچند نباید نادیده گرفت که تحریم‌های ظالمانه فرصت “رونق تولید”را برای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان بیش از پیش فراهم می‌کند که نیازمند توجه ویژه مسئولین اجرایی کشور است.

رهبر معظم انقلاب با توجه به همین نکته که نیازهای مردم در خود کشور باید تأمین شود سال ۹۸ را سال “رونق تولید” نامگذاری کردند. توجه به امر تولید از ابعاد گوناگون موجب برکات فراوانی در اقتصاد کشور خواهد شد. رشد شاخص اشتغال، عدم وابستگی به واردات، تناسب عرضه و تقاضا و در نتیجه ثبات قیمت‌ها، افزایش ارزش پول ملی و… از نکات مثال زدنی امر رونق تولید است.

داشتن امید و تلاش نیز تکمیل کننده این پازل موفقیت‌آمیز است.

حزب اراده ملت ایران ضمن تبریک سال نو و همچنین فرخنده میلاد امیر المومنین حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و روز پدر، از آحاد مردم داشتن امید و تلاش بیشتر و از مسئولین اجرایی توجه به امر رونق تولید را خواستار است. حاما به عنوان یک حزب مردمی در سال ۹۸ نیز مطالبات ملت سرافراز کشور را پیگیری کرده و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.