صفحه اصلی / دسته بندی نشده / تدریس سینماگران مطرح ایران و جهان در دارالفنون
تدریس سینماگران مطرح ایران و جهان در دارالفنون

تدریس سینماگران مطرح ایران و جهان در دارالفنون

سینماگران مطرح ایران و جهان از جمله نادر طالب‌زاده، ابراهیم حاتمی‌کیا، روبرتو پرپینانی، یورن دونر در بخش دارالفنون جشنواره جهانی فیلم فجر تدریس می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز،

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، بخش «دارالفنون» سی‌ و ‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ساعت ۱۰ سه شنبه ۲۸فروردین ماه در پردیس چارسو آغاز شده و تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
بخش «دارالفنون» که مدیریت آن بر عهده مازیار میری است، طی ۷ روز،کارگاه های تخصصی را برای ۱۱۰ نفر از دانشجویان ایرانی و خارجی تدارک دیده است.
در این بخش کارگاه های آموزشی چون فیلمنامه نویسی، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین، طراحی صحنه، بازیگری، تهیه و تولید فیلم برگزار می شود.
نخستین کارگاه روز سوم با حضور «روبرتو پرپینانی» تدوینگر مطرح ایتالیایی و تدوینگر فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص) » فردا (پنجشنبه ۳۰ فروردین) از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در سالن شماره چهار چارسو برگزار می شود.
نادر طالب زاده نویسنده، پژوهشگر و منتقد ایرانی هم ساعت ۱۱:۳۰ کارگاهی درباره سینمای جهان در سالن شماره چهار چارسو خواهد داشت.
کارگاه سوم نیز از ساعت ۱۶:۲۰با حضور «یورن دونر» منتقد، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر فنلاندی در سالن شماره سه چارسو درباره مساله کارگردانی و تولید فیلم در سینما برگزار می شود.
حاتمی‌کیا نویسنده و کارگردان سینمای ایران نیز یک کارگاه آموزشی ۲ ساعته در بخش «دارالفنون» خواهد داشت که زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
حاتمی کیا در این کارگاه، نگاهی به تازه ترین ساخته خود با عنوان «به وقت شام» خواهد داشت که این روزها روی پرده سینماهای ایران است.
وی همچنین در این جلسه با نشان دادن صحنه هایی از «به وقت شام»، درباره روند ساخت این اثر توضیح می دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز، بخش «دارالفنون» جشنواره از ۲۸ فروردین با کارگاه های نغمه ثمینی و مهران کاشانی شروع شده است.
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از فردا پنجشنبه۳۰ فروردین به طور رسمی آغاز و تا ۷ اردیبهشت (۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸) در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۸۸۰

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.