چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ملی پوش کاراته: هدفم حضور در بین ۵ نفر برتر رنکینگ جهانی است

ملی پوش کاراته: هدفم حضور در بین ۵ نفر برتر رنکینگ جهانی است

به گزارش کسب و کار نیوز ملی پوش کاراته ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط و وضعیت آماده‌سازی خود پیش از حضور در رقابت‌های کاراته وان پاریس تصریح کرد: از روز چهارشنبه مرحله سوم اردوها آغاز می‌شود و آخرین مرحله اردو نیز متصل به اعزام است. کاراته وان پاریس در بالاترین سطح کیفی قرار دارد و همه خود را برای حضور در آن آماده می کنند. تا قبل از عید سه مرحله از کاراته وان برگزار خواهد شد که باید امتیازات لازم را در راه کسب سهمیه المپیک کسب کنیم.
او در ادامه افزود: با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که کادر فنی انجام داده است، در چند هفته اخیر ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند. نتایج کسب شده در گذشته، سطح توقعات را از ملی‌پوشان کاراته بالا برده است، انءشالله تک تک بازیکنان مدال های خوبی کسب کنند و امتیازاتشان را ارتقا دهند.
بهمن عسگری شرایط بدنی‌اش را خوب ارزیابی کرد و افزود: شرایط بدنی خوبی دارم و تمرکزم را بر روی نخستین رویداد سال  ۲۰۱۸ گذاشته‌ام تا بتوانم عملکرد خوبی داشته و بهترین مدال را برای کشور و کاراته ایران کسب کنم.
ملی پوش کاراته درباره برنام‌ریزی‌های صورت گرفته پس از المپیکی شدن کاراته گفت: از زمان المپیکی شدن کاراته نگاه‌ها به این رشته فرق کرده است و کوچکترین قدمی که برداشته می شود مورد رصد مسئولان قرار می‌گیرد چرا که می‌دانند کاراته یکی از  مدال آورترین ورزش‌های ایران بوده و در هر رودیداد جهانی و آسیایی که حضور داشته با دست پر بازگشته است. کاراته در جهان صاحب سبک است و زمانی‌ که ایران توانست قهرمانی آسیا را از سلطه ژاپن بگیرد و کشور های اروپایی و غربی را نیز شکست دهد خود در دنیا صاحب سبک شد. حریفان آسیایی و اروپایی فیلم کاراته کاهای ایران را آنالیز می‌کنند. کادر فنی برنامه‌ریزی خوبی داشته است و ملی‌پوشان کاراته ایران نیز به نحو احسن تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنند.
بهمن عسگری در ادامه با اشاره به کاراته وان‌های دبی و هلند خاطر نشان کرد: تمام تمرکزم بر روی کاراته وان پاریس و سپس کاراته وان‌های دبی و هلند است که باید نهایت تلاشم را کنم تا  بیشترین  امتیازات را در این سه رویداد پیش از عید کسب کنم و در رنکینگ صعود داشته باشم و راه همواری در کسب سهمیه المپیک داشته باشیم.
او در ادامه گفت: امیدورام اتفاقاتی در بحث داوری رخ ندهند که در کسب نتایج تاثیر گذار شود اما اگر هم رخ داد باز هم فرصت وجود دارد. رقابت‌های جهانی اسپانیا و همچنین بازی های آسیایی سال آینده برگزار می شود.
عسگری که دارای رنک ۸ جهانی است، اظهار کرد: برای ارتقای رنکینگم و قرار گیری در بین پنج نفر برتر تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم با یاری خداوند و دعای خیر مردم و جامعه کاراته به این هدف دست یابم.
نخستین مرحله از رقابت های کاراته وان سال ۲۰۱۸  از ۶ تا ۸ بهمن ماه در فرانسه برگزار می‌شود و تلاش ملی پوشان ایران کسب امتیازات در راه کسب سهمیه المپیک است.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.