به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شرایط موجود بازار و درخواست رانندگان مبنی بر نظارت جدی بر توزیع لاستیک، این امر با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و به وسیله انجمن های صنفی انجام می شود.
وی با اشاره به تاکیدات ویژه سازمان مبنی بر تشدید نظارت ها بر توزیع لاستیک، اظهار کرد: در فاز نخست، توزیع لاستیک بر اساس ثبت نام حضوری در سامانه نرم افزاری توزیع لاستیک انجام می شود.
خضری تصریح کرد: در فاز دوم ثبت نام خرید لاستیک به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام خواهد شد.
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با ثبت مشخصات لازم (ناوگان و مالک) متناسب با عرضه و نیاز واقعی رانندگان، لاستیک به متقاضیان تحویل می شود.
وی با بیان اینکه این سامانه با آدرس www.tire.rmto.ir در اختیار انجمن های صنفی قرار گرفته است، افزود: با این سامانه امکان رصد کامل اطلاعات ناوگان و راننده وجود دارد و بسته به میزان کارکرد ناوگان می توان اولویت های تخصیص را تعیین کرد.
انتهای پیام