صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / حمایت از کارآفرینی باید به ماموریت اصلی بانک ها تبدیل شود
حمایت از کارآفرینی باید به ماموریت اصلی بانک ها تبدیل شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

حمایت از کارآفرینی باید به ماموریت اصلی بانک ها تبدیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: حمایت از کارآفرینی و فعالان عرصه تولید باید به ماموریت اصلی بانک ها تبدیل شود.

منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط نیز در همین راستا باید تسهیل گر شرایط باشند تا کارآفرینان و سرمایه گذاران در یک محیط مناسب و با قوت قلب بیشتری به فعالیت بپردازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: در شرایط کنونی همه موکلف هستیم تا خدمات خود به کارآفرینان و فعالان تولید را دوچندان کرده و به امور آنها تسهیل ببخشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به کندی پاسخگویی و خدمات دهی به کارآفرینان از سوی برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها، گفت: این وضعیت زیبنده نیست و با مدیران دستگاه ها و بانک های خاطی برخورد می شود.
حبیبی با بیان اینکه طول کشیدن چندماهه ارایه یک استعلام به کارآفرینان در بعضی دستگاه ها جای تاسف دارد، گفت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی باید بیش از پیش به تکریم کارآفرینان بپردازیم نه اینکه آنها را با برخورد نامناسب خود سرد و پشیمان کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط باید به شکل جهادی به خدمت بپردازیم نه این که از روی رفع تکلیف کار کنیم.
این مسئول در ادامه با اشاره به اجرای طرح های توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغالزایی برای این قشر با ارایه تسهیلات بانکی قرض الحسنه،گفت: این اقدام آثار و برکات زیادی در سطح جامعه بدنبال دارد چرا که چهره فقر در جامعه را کاهش داده، موجب استقلال مالی نیازمندان شده و هزینه های دولت را کاهش می دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه انحراف هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد بسیار کم است، اظهار داشت: یکی از مزایای طرح اشتغالزایی مددجویان ایجاد فرصت های شغلی برای جویندگان کار با هزینه کم است.
حبیبی تاکید کرد: مدیران بانکی باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی اهتمام بیشتری به خرج دهند و هیچ بهانه ای در این رابطه قابل پذیرش نیست.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.