که درسطح کشور برگزارشد، خدماتگیرندگان از ناوگان مسافربری عمومی استان زنجان جزو بیشترین مشارکت کنندگان درطرح بودند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای زنجان، ایرج دستنشان با اعلام اینکه استان زنجان جزو سه استان برتر در مشارکت طرح نظرسنجی پیامکی معرفی شده است، افزود: برای هماهنگی و اعمال نظارت مطلوبتر بر نحوه عملکرد شرکتها وموسسات فعال در بخش حمل ونقل عمومی مسافر بین شهری و ارزیابی سطح خدمات سفرتوسط مسافران برای ارایه خدمات مطلوبتر و ارتقای سطح رضایتمندی آنان طرح نظرسنجی ازمسافرین نوروزی اجرایی شد.
وی تصریح کرد: براساس گزارشهای رسیده و پایش اطلاعات دریافتی میزان مشارکت مسافرین در طرح نظرسنجی که ازناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان درایام نوروز استفاده کردهاند نزدیک به ۲۶ درصد بوده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان خاطرنشان کرد: کلیه شرکتهای مسافربری استان زنجان موظف هستند بعد ازدریافت شماره تلفن صحیح وصدور بلیط، اطلاعات تماس مسافررا برای سامانه ارسال کنند و اطلاعات درسامانه ذخیره و پردازش و بعد ازمدت زمان مشخص درقالب پیامک نظرسنجی به مسافر ارسال میشود.
دستنشان تاکید کرد: مسافرگزینه موردنظر را درجواب پیامک به سامانه ارسال میکند که هزینهای برای وی دربرندارد و رایگان است.
وی یادآورشد: تامین رضایتمندی مسافران و کیفیت بالای خدمات از مواردی است که شرکتهای مسافربری ملزم به رعایت آنها هستند و نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان این اداره کل درجهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات این حوزه خواهد کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای زنجان، ایرج دستنشان با اعلام اینکه استان زنجان جزو سه استان برتر در مشارکت طرح نظرسنجی پیامکی معرفی شده است، افزود: برای هماهنگی و اعمال نظارت مطلوبتر بر نحوه عملکرد شرکتها وموسسات فعال در بخش حمل ونقل عمومی مسافر بین شهری و ارزیابی سطح خدمات سفرتوسط مسافران برای ارایه خدمات مطلوبتر و ارتقای سطح رضایتمندی آنان طرح نظرسنجی ازمسافرین نوروزی اجرایی شد.
وی تصریح کرد: براساس گزارشهای رسیده و پایش اطلاعات دریافتی میزان مشارکت مسافرین در طرح نظرسنجی که ازناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان درایام نوروز استفاده کردهاند نزدیک به ۲۶ درصد بوده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان خاطرنشان کرد: کلیه شرکتهای مسافربری استان زنجان موظف هستند بعد ازدریافت شماره تلفن صحیح وصدور بلیط، اطلاعات تماس مسافررا برای سامانه ارسال کنند و اطلاعات درسامانه ذخیره و پردازش و بعد ازمدت زمان مشخص درقالب پیامک نظرسنجی به مسافر ارسال میشود.
دستنشان تاکید کرد: مسافرگزینه موردنظر را درجواب پیامک به سامانه ارسال میکند که هزینهای برای وی دربرندارد و رایگان است.
وی یادآورشد: تامین رضایتمندی مسافران و کیفیت بالای خدمات از مواردی است که شرکتهای مسافربری ملزم به رعایت آنها هستند و نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان این اداره کل درجهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات این حوزه خواهد کرد.