صفحه اصلی / انجام بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در محورهای فامنین استان همدان

انجام بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در محورهای فامنین استان همدان

 در محورهای فامنین انجام شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، ابوذر میهنی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و سایر عوامل اداره راه و شهرستان مباحث مرتبط با نگهداری، نظارت و سایر الزامات مقوله راهداری به صورت مستمر اجرایی شده است.
وی بیان کرد: در فروردین ماه سال جاری ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در راه‌های شریانی این شهرستان انجام شده است که از این تعداد ۸۰۰ نفر در راه‌های اصلی و فرعی و ۴۰۰ نفر در راه‌های روستایی بوده است.
وی با بیان اینکه اصلاح شیب شیروانی در کاهش شدت سوانح رانندگی مؤثر واقع می‌شود، افزود: این در حالیست که ۷۰۰ مترمکعب از راه‌های شریانی شهرستان فامنین مورد اصلاح شیب شیروانی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: لکه‌گیری در محورهای تحت پوشش نیز در اولویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تأمین و لکه‌گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۲۳۰ مترمربع مرتفع شده است.
مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اظهار کرد: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به مقدار ۲۰ کیلومتر در راه‌های شریانی و همچنین ۱۰ مورد از تنقیه و لایروبی پل‌ها  در فروردین ماه سال جاری انجام شده است.
میهنی بیان کرد: پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به طول ۱۰۰ کیلومتر، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به مقدار ۷۰۰ مترمکعب، ۲۰ مورد زه کشی و دیوارسیون پل‌ها، درزگیری در راه‌های آسفالته به طول ۵ کیلومتر  از دیگر اقدامات راهداری شهرستان فامنین بوده است

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.