به گزارش کسب و کار نیوز از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از استادان دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و دهها شاخص فرعی، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته با ۸۱۰ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، علاوه بر معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۸ ستاره دریافت کرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.
اقتصام**۶۹۸۴**۲۰۱۷
روابط عمومی همراه اول سرآمد شد
روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد 8ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین شد.