صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گتوزو: به هدف خود رسیدیم

گتوزو: به هدف خود رسیدیم

سرمربی میلان از صعود به لیگ اروپا خوشحال است. او از دلیل نوسان تیمش در بعضی از دیدارها سخن به میان آورد.

گنارو گتوزو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  مدیاست، میلان در آخرین بازی خود در رقابت‌های سری A  جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه‌ ۵ بر یک برابر فیورنتینا به پیروزی برسد تا فصل را با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده‌بندی به پایان رساند و جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.

گتوزو ، سرمربی  میلان از عملکرد تیمش راضی است و تاکید کرد که باید در تابستان علاوه بر حفظ کردن شاکله تیم با بازیکنان جدید قرارداد امضا شود.

سرمربی میلان در نشست خبری بعد از  بازی، گفت‌:  قبل از  هر چیز باید از  بازیکنان تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها تلاش زیادی از  خود نشان دادند و خوشبختانه توانستیم فصل را با پیروزی قاطع به پایان رسانیم و سهمیه لیگ اروپا را به دست آوریم. حضور در یک رقابت اروپایی هدف ما بود و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

او ادامه‌ داد: لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. بدون تلاش و مسئولیت پذیری بازیکنان نمی توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. خوشبختانه تیم جوان و آینده داری داریم. نداشتن تجربه لازم و آمادگی بدنی بالا باعث شد تا در بعضی از  دیدارها نوسان داشته باشیم. با حفظ کردن این بازیکنان جوان و البته جذب چهره‌های جدید در فصل بعد عملکرد بهتری از خود نشان خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.