صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / سکوهای سلامت الکترونیکی حمایت می شوند/هدفگذاری ۹ هزار همتی توسعه تجارت الکترونیک
سکوهای سلامت الکترونیکی حمایت می شوند/هدفگذاری ۹ هزار همتی توسعه تجارت الکترونیک

سکوهای سلامت الکترونیکی حمایت می شوند/هدفگذاری ۹ هزار همتی توسعه تجارت الکترونیک

کسب و کار نیوز- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه پنج ساله مرکز انجام شده است و امیدواریم هدف ۹ هزار همتی تعیین شده، محقق شود. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، «امین کلاهدوزان» افزود: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالان زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، وی گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است. رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح‌کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد، زیرا نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند. کلاهدوزان تاکید کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: از سکوهای فعال در حوزه سلامت بر اساس قوانین و مقررات و با توجه به اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم، حمایت می‌شود. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان با اشاره به ضرورت فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در حوزه سلامت، اظهار داشت: حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در این حوزه موجب تسهیل امور مردم خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم یکی از مدیران میانی سازمان تامین اجتماعی در استان تهران مبنی بر الزام قطع همکاری مراکز طرف قرارداد آن سازمان با شرکت‌های سلامت الکترونیکی، افزود: با عنایت به قوانین و سیاست‌های توسعه این حوزه در ارتباط با فعالیت سکوهای سلامت الکترونیکی، متاسفانه اقدام یاد شده با موارد اعلامی همخوانی نداشته و در بعد اجتماعی نیز باعث از بین رفتن امید در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور می‌شود.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ادامه داد: انتظار می‌رود ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن بررسی موضوع، صحت و سقم و کیفیت رخداد گزارش شده، نسبت به توقف مورد مذکور اقدام فوری کنند. کلاهدوزان گفت: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سکوهای فعال در این حوزه بر اساس قوانین و مقررات و همچنین با عنایت به اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم، حمایت خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کدگذاری ۲.۶ میلیون کالا برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی درباره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.