صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / نکست‌شیفت؛ رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک
نکست‌شیفت؛ رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک

نکست‌شیفت؛ رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک

کسب و کار نیوز- اولین رویداد نکست‌شیفت با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک در تاریخ 25 بهمن 1402 برگزار می‌شود. امروزه با بالا رفتن انتظارات مشتریان و سازمان‌ها از مدیران ارشد عملیات، لجستیک، و زنجیره تأمین و همچنین چالش‌های متعدد زیرساختی، عملیاتی و استراتژیک، سازمان‌های پیشرو نه تنها باید به فکر حل چالش‌های امروزی باشند، بلکه نیاز دارند تا از نظر استراتژیک خود را برای توسعه، بهینه‌سازی و تغییرات آینده در عصر دیجیتال آماده کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، از آن‌جایی که «دیجی‌کالا» به عنوان اولین مقصد خرید آنلاین یکی از بزرگترین زیرساخت‌های نوآور و فناور لجستیکی و توزیع سفارشات در خاورمیانه را در اختیار دارد، بر آن شدیم در «دیجی‌نکست» به عنوان “بازوی نوآوری گروه دیجی‌کالا”، محفلی برای گردهمایی بزرگان این صنعت فراهم کنیم تا به تسهیل انتقال دانش و تجربه در این زمینه کمک کنیم.
در این رویداد آموزشی علاوه بر انتقال تجربه و دانش اساتید کارآزموده این حوزه پیرامون فناوری‌های لجستیک و آینده تجارت الکترونیک، امکان تعامل و شبکه‌سازی با مدیران ارشد و افراد تاثیرگذار این صنعت فراهم آمده است.
سخنرانان و مدرسان این رویداد آموزشی عبارتند از: سعید محمدی (هم‌بنیان گذار و مدیرعامل گروه دیجی‌کالا)، فرزین فردیس (مدیرعامل هلدینگ سرآوا)، نیما نامداری (مدیرعامل کارنامه)، مسعود طباطبایی (مدیرعامل دیجی‌کالا)، حسن دوست‌حقی (مدیرعامل شتابان شمال)، کاوه احسانی (معاون زنجیره ارزش زرین رویا)، امیر بغدادی (مدیرعامل مایرمنهلف)، علی مرزبان (معاون عملیات دیجی‌کالا)، امیر ختایی (استاد دانشگاه اتاوا) مهدی شامی زنجانی (استاد دانشگاه تهران)، حامی طالبی (مدیرکل لجستیک دیجی‌اکسپرس)، محمد روهینا (مدیر فرآیند‌های ایران خودرو)، محسن شیخ سجادیه (استاد دانشگاه امیرکبیر)، آرمان نوری (مدیر ارشد زنجیره‌تامین آدورا طب).

در این رویداد آموزشی که با مشارکت اتاق بازرگانی تهران، انجمن تجارت الکترونیک تهران، پارک علم و فناوری تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر ممکن شده است، به شرکت‌کنندگان با حمایت انجمن لجستیک ایران، گواهی حضور در دوره (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) اعطا می‌گردد.

زمان برگزاری رویداد: ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه می‌باشد. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره تماس ۲۸۴۲۲۲۷- ۰۲۱ بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است

به گزارش کسب و کار نیوز ، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در نشست نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.