سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ایجاد مجتمع خدمات فنی برای رفع نیاز دانش‌بنیان‌ها در پارک فناوری پردیس
ایجاد مجتمع خدمات فنی برای رفع نیاز دانش‌بنیان‌ها در پارک فناوری پردیس

ایجاد مجتمع خدمات فنی برای رفع نیاز دانش‌بنیان‌ها در پارک فناوری پردیس

کسب و کار نیوز- سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به آغاز فعالیت مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک، گفت: این فضا در مجتمع چند منظوره پارک قرار دارد و با هدف رفع نیازهای کارگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سجاد عباسی فشمی گفت: مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس با هدف رفع نیازهای کارگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در مجتمع چندمنظوره پارک فعالیت خود را آغاز کرده است. وی افزود: پیش از این، شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، برای رفع نیازهای خود هر کدام به صورت جداگانه به مراکز صنعتی مراجعه می‌کردند که این موضوع، هزینه و زمان بالایی را برای شرکت‌ها بار کرده است.

فشمی خاطر نشان کرد: لذا مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس با هدف ارائه خدمات مختلفی از جمله برشکاری، خدمات CNC، تزریق پلاستیک، تهیه بردهای چاپی و … فعالیت می‌کند.

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، گفت: سابقه فعالیت این شرکت‌ها در فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور و نزدیکی آنها به شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس و کیفیت بالای ارائه خدمات، از مزیت‌های این مجتمع است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خدمات ساخت قطعه و CNC، خدمات مکانیک، خدمات تراشکاری، فرزکاری و تراش CNC و مونتاژ مکانیزه بردهای الکتریکی و تست مدارات از خدمات این مجتمع به شمار می‌رود.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.