صفحه اصلی / اسلایدر / حذف یارانه حدود ۵۰ هزار نفر در دیماه
حذف یارانه حدود ۵۰ هزار نفر در دیماه

حذف یارانه حدود ۵۰ هزار نفر در دیماه

کسب و کار نیوز- در حالی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها از حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دیماه خبر داده که خبر تکمیلی تسنیم از حذف یارانه حدود ۵۰ هزار نفر در دیماه حکایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته بر مبنای تماس برخی شهروندان که از عدم واریز یارانه دی ماه خود خبر داده بودند، خبری مبنی بر اختلال در واریز یارانه دی ماه منتشر کردیم. صبح امروز حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در مرحله ۱۵۵ واریز یارانه نقدی در دی‌ماه تعدادی از مردم از صف دریافت یارانه نقدی حذف شدند، گفت: در این مرحله اختلالی در واریز یارانه نقدی وجود نداشته است و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دهک‌بندی صورت‌گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تعدادی از مردم در دهک ۱۰ قرار گرفته‌اند، گفت: بر این اساس تعدادی که پیش از این و تا آذر ماه سال جاری در صف یارانه‌بگیران قرار داشتند، بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

حال خبرهای تکمیلی تسنیم حاکی است، در ماه جاری یارانه حدود ۵۰ هزار نفر حذف شده است که لازم است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره پاسخگو باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.