صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / رونمایی از اولین سامانه تاکسی آنلاین
رونمایی از اولین سامانه تاکسی آنلاین

رونمایی از اولین سامانه تاکسی آنلاین

کسب و کار نیوز- اولین سامانه تاکسی آنلاین براساس ماده 3 آئین نامه اجرائی قانون مربوط به امور تاکسیرانی وحمل ونقل مسافر وهمین طور ماده 202 و203 آئین نامه راهنمائی ورانندگی، که بر عدم جابه جایی مسافر توسط خودروهای شخصی تاکید دارد راه اندازی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس هیئت مدیره شرکت تاکسی بیسیم تهران در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات حقوقی که برای همکاران تاکسیران درکل کشور وجود دارد نیاز به یک سامانه اختصاصی برای ناوگان تاکسیهای رسمی کاملا ضروری بود، (مشابه شرکت های فعال و موجود فعلی) البته قبلا شرکتی وجود داشت که بنا به دلایلی از ادامه فعالیت باز ماند.

به همین دلیل، اپلیکیشنTBT بطور اختصاصی برای ناوگان تاکسیرانی طراحی وبزودی در اختیار شهروندان محترم قرارگرفته و آماده بهره بردار میباشد، این اپلیکیشن مختص تاکسی است و خدمات دهندگان آن تاکسیرانان زحمتکش ناوگان رسمی حمل ونقل مسافر در کشور می باشد.

محمدتقی مهدیخانی افزود: نکته حائز اهمیت اینکه شهروندان محترم وفهیم جامعه میدانند که تاکسیهای مجاز ورسمی تحت نظارت متولیان قانونی حمل ونقل هستند وقطعا نظارتهای عالیه مانع از اتفاقاتی که در گذشته در این حوزه توسط برخی از ارائه دهندگان این خدمات به وجود آمده بود خواهد شد.

بطوریکه هویت و سوابق خودرو و راننده  در سازمان تاکسیرانی ثبت و ضبط است و بعد از تائید مراجع ذیصلاح با صدور مجوز

رسمی از متولی قانونی حمل ونقل، موفق به اخذ پروانه فعالیت در حوزه مزبور می گردد.

افزایش احساس امنیت

هدف اصلی این اپلیکیشن افزایش احساس امنیت با کمک تاکسیرانان متعهد دارای پروانه تاکسیرانی در سراسر کشور  است و در اپلیکیشن تی بی تی فقط رانندگان تاکسی هستند که به مردم ارائه خدمات می دهند. تی بی تی همگام رانندگان زحمتکش تاکسی و همراه شهروندان محترم است تا به عنوان حلقه اتصال عرضه وتقاضا در خصوص خدمات اصولی و بهینه حمل ونقل متعهد به تعهدات قانونی خود باشد که این نوعی جدید ازتعهد خدمات  برای اولین باردر حوزه حمل ونقل درون شهری در کشور است. بنابراین شهروندان محترم با استفاده از تی بی تی انتخابی جدید وبیشتر نسبت به حمل ونقل درون شهری خواهند داشت

اپلیکیشن تی بی تی به هزینه سفر مردم فکر کرده، بطوری که هزینه سفر براساس، زمان ترافیک ومسافت طی شده به گونه ای در این اپلیکیشن دیده شده است که تاکسیران براساس ارائه خدمات واقعی حمل ونقلی در آمد منطقی داشته وپرداخت هزینه واقعی سفر، باعث رضایتمندی مسافر وراننده خواهد بود و ناوگان تاکسیرانی فرصت بیشتری برای درآمد زائی منطقی وقانونی در طول شبانه خواهند داشت

با اپلیکیشن تی بی تی در دراز مدت شاهد تحول فرهنگی در فرهنگ تاکسیرانی و حمل ونقل شهر نیز خواهیم بود

ما نمی گویم که استارتاپ های دیگر چکار می کنند یا چکار نمی کنند چون معتقدیم آنها کار آفرینی هستند که برای اقتصاد کشور تلاش میکنند، اما اپلیکیشن تی بی تی آنها را به چالش بزرگ افزایش امنیت سفر و ارائه خدمات اصولی  به رانندگان تاکسی مطابق با خواسته و نیاز و اراده شهروندان و احترام به کسوت تاکسیرانان دعوت میکند زیرا تی بی تی مختص ناوگان تاکسیرانی کشور است.

اپ تی بی تی متعلق به اولین شرکت تاکسیرانی خصوصی کشور است و به خوبی بعد از ۲۰ سال فعالیت مشکلات  تاکسیرانان زحمتکش و نیاز شهروندان محترم را می داند. و بر همین اساس به ارائه خدمات بر بستر تکنولوژی اقدام کرده

تی بی تی در مسیر افزایش احساس امنیت مردم و رانندگان تاکسی ادعا دارد ضمن اینکه در حوزه هزینه مسافر و درآمد راننده تاکسی نرخی را ارائه میکند که با دیگر استارتاپها فرق داشته و به طور قطع با توجه به نوع خدماتی که تاکسیران  براساس تقاضای شهروند ارائه می دهد، در انتهای سفر فاکتور با ثبت کلیه جزئیات سفر به گوشی مسافر ارسال میشود که مصداق رعایت حقوق طرفین بوده و باعث رضایتمندی طرفین خواهد بود.

تی بی تی یک نر خ مشخص و مصوب را درزمان تقاضای سفر به مسافر و راننده اعلام می کند. لذا نیازی به اعلام عجله برای افزایش کرایه نخواهد بود و عملاً نیازی به روشهای غیر مرسوم بوجود نخواهد آمد ،چون ناوگان تی بی تی هیچکاه از عجله مردم کسب درآمد نخواهد کرد.. چون معتقدیم با درک متقابل می تونیم حس خوب سفری مطمئن با تاکسی رو به آحاد جامعه تقدیم کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر ارتباطات اعلام کرد/پیشرفت بومی‌سازی تجهیزات ارتباطی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر عیسی زارع‌پور در صفحه شخصی خود در ویراستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.