صفحه اصلی / اجتماعی / برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت بستری برای مشارکت اقشار مختلف مردم/مهلت ارسال ایده ها تا پایان مردادماه
برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت بستری برای مشارکت اقشار مختلف مردم/مهلت ارسال ایده ها تا پایان مردادماه

از سوی دانشگاه جامع امام حسین برگزار می‌ شود:

برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت بستری برای مشارکت اقشار مختلف مردم/مهلت ارسال ایده ها تا پایان مردادماه

کسب و کار نیوز- دبیر رویداد ملی جوانی جمعیت گفت: این رویداد بستری برای مشارکت مردم طراحی شده و هدف اصلی آن ایجاد اتصال بین موضوعات واقعی مردم و تصمیم گیری‌های حاکمیت در حوزه جمعیت است.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر علیپور در خصوص رویداد ملی جوانی جمعیت گفت: این رویداد بستری است برای  مشارکت مردم و هدف اصلی آن  ایجاد اتصال بین موضوعات واقعی مردم و تصمیم گیری‌های حاکمیت در حوزه جمعیت است.

وی افزود: در این زمینه خلا جدی این است که تصمیم گیری‌ و سیاست گذاری‌ها در حوزه جمعیت در اتصال با مسائل واقعی یا ظرفیت‌هایی که مردم برای حل مسئله جمعیت دارند صورت نمی‌گیرد؛ از این رو به حلقه میانی نیاز داریم که بتواند ضمن فهم مسئله مردم، ظرفیت‌ها را شناسایی و اتصالی با حاکمیت برقرار کند.  علیپور بیان کرد: رویداد هدفش ایجاد این اتصال و نقش آفرینی به عنوان حلقه میانی در حوزه جمعیت است.

او با اشاره به اینکه برای برگزاری این رویداد یک بازه زمانی چند ماهه برای جمع آوری ایده‌ها، تجربیات و محصولاتی که مردم در زمینه جوانی جمعیت دارند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تا  اواخر مردادماه سال جاری فرصت بارگذاری ایده‌ها و تجربیات امکان پذیر است و در سه محور سیاست پژوهی، هنر و رسانه و ایده‌ها و تجربیات مردمی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دبیر رویداد ملی جوانی جمعیت به ایده‌ها و تجریبات مردمی اشاره و تاکید کرد: گروه‌های مختلف مردم، گروه‌هایی که در مساجد، خیریه‌ها و هیئت‌های مذهبی و نیز تشکل‌های دانشجویی است را شامل می‌شوند و می‌توانند ایده ها و تجربیات خود را ارسال نمایند.

گفتنی است؛ سایت noyan.school فضایی است که مردم می‌توانند محتوای خود تا پایان مردادماه سال جاری بارگذاری کنند تا پس از آن در فرآیند داوری قرار گیرد و متعقبا زمان داوری رویداد در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. متولی برگزاری این رویداد دانشگاه جامع امام حسین (ع) است و البته دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت بهداشت و دیگر نهادها در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

 

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.