صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد
ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

کسب و کار نیوز- ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه، در بیست و بیست‌و‌یکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر که با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، حسین زاده‌قشمی مدیرکل روابط‌عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان، دکتر اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و محمدرضا زین‌الدینی نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر» توسط «سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره کرد و گفت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرف‌کنندگان است.

فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکت‌های برگزیده در این مراسم، افزود: شرکت‌های برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، اقدام کنند و تجربیات‌شان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظام‌های مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند.

این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرف‌کنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.