صفحه اصلی / اسلایدر / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تیبا و ساینا
ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تیبا و ساینا

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تیبا و ساینا

کسب و کار نیوز- بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته، از ریزش قیمت‌ها حکایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت پراید SE مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و در بازار به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم نسبت به یک روز قبل ۵ میلیون تومان ارزان شده و در بازار ۶۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان ریزش قیمت را تجربه کرده و به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و ۹۸۰ میلیون تومان شده است. اما تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم ۲۵ میلیون کاهش قیمت داشته و به یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسیده است. این در شرایطی است که قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۵ میلیون تومان ارزان شده و در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شده است. راناپلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. اما ساینا EX دنده‌ای در بازار ۴۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.