صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / راه‌اندازی پارک علم و فناوری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری
راه‌اندازی پارک علم و فناوری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

راه‌اندازی پارک علم و فناوری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

کسب و کار نیوز- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی تهران، صبح یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در این مجمع که به ریاست مهراب برزویی، معاون امور شرکت‌ها و مجامع این هلدینگ برگزار شد، گزارش فعالیت هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران توسط مدیرعامل شرکت ارائه و در ادامه، گزارش حسابرس با تکالیف مجمع و تصویب صورت‌های مالی انجام پذیرفت.

یکی از مهمترین موارد مورد بحث در این مجمع، راه‌اندازی خط تولید چرم مصنوعی با سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری است که براساس مصوبات هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران و تایید هیات شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری اقدام شده است.

راه‌اندازی و استقرار پارک علم و فناوری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در محل شرکت کارخانجات تولیدی تهران از دیگر اقدامات مهم مطرح شده در این مجمع بود که با هدف استفاده از فضای راکد کارخانه برای اقدامات نوآورانه و به کارگیری نخبگان در پروژه‌های متنوع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تاسیس می‌شود.

امکان‌سنجی طرح‌های جدید از دیگر موارد مطرح شده در این مجمع بود که از آن جمله می‌توان به «تولید لوله‌های سفید پلی پروپیلنی»، «تولید پارچه‌های پروپیلن»، «تولید کاغذهای سنگی با کربنات کلسیم»، «تولید ورق های فومیزه PVC» » و «تولید لوله های پنج لایه pe, pex, pert» » اشاره کرد.

شرکت کارخانجات تولیدی تهران از برندهای قدیمی ایران و از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در سال ۱۳۳۶ تاسیس شده و در حوزه تولید ورق‌های پلاستیکی، ظروف ملامینه، چرم مصنوعی، سفره یک بار مصرف، کفپوش و غیره فعالیت داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.