صفحه اصلی / اسلایدر / صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا / طرح فجرتا فطر در طول سال ادامه می‌یابد
صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا / طرح فجرتا فطر در طول سال ادامه می‌یابد

صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا / طرح فجرتا فطر در طول سال ادامه می‌یابد

کسب و کار نیوز- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح فجر تا فطر که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر روی بازار داشته باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار، گفت: ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان و گوشت گوسفند عشایری توزیع شد تا اقشار مختلف بتوانند با قیمت مناسب به اقلام پروتئینی دسترسی داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در همین راستا ۱۵۰ هزار تن برنج هندی با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تن شکر با قیمت هرکیلوگرم ۱۸ هزار تومان و۱۳ هزار تن پیاز توزیع شده است و تلاش ما در وزارتخانه این بوده تا بازار رسانی مناسبی را داشته باشیم.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه در حوزه واردات گوشت و توزیع خرما نیز اقداماتی را داشته‌ایم، عنوان کرد: در طرح فجر تا فطر که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر روی بازار داشته باشیم و این تجربه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در طول سال نیز ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با این ابزار کنترل و مهار بازار را در سال ۱۴۰۲ ادامه دهیم و محصولات کشاورزی را با نرخ مناسبی توزیع کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.