صفحه اصلی / اسلایدر / وزیر کار: دولت سیزدهم مصمم بر مهار تورّم است
وزیر کار: دولت سیزدهم مصمم بر مهار تورّم است

وزیر کار: دولت سیزدهم مصمم بر مهار تورّم است

کسب و کار نیوز- وزیر کار گفت: دولت سیزدهم آستین همت را بالا زده تا کشور را از مشکلات برهاند، از همین رو مصمم بر مهار تورّم و از سوی دیگر به دنبال رشد تولید هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید صولت مرتضوی, وزیر کاردرباره شرایط اقتصادی گفت: هدف‌گذاری دولت رشد اقتصادی هشت درصدی است که یکی از مؤلفه‌های آن افزایش بهره‌وری و تولید دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: روز گذشته ۶محصول دانش‌بنیان در شرکت شیرخشک پگاه استان رونمایی شد و این مهم به جد در واحدهای دیگر نیز پیگیری می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خدمات نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۳درصد از جمعیت ۳۵میلیون نفری کشور تحت پوشش بیمه قرار داشتند اما اکنون ۷۵درصد جمعیت ۸۵میلیون نفری ایران اسلامی از نعمت بیمه برخوردارند.

مرتضوی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ۶۰تختخواب بیمارستانی در استان وجود داشت اما امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل کوهرنگ، فارسان، لردگان و دیگر مناطق استان تعداد قابل توجهی تخت بیمارستانی وجود دارد و در مرکز استان بیمارستان هاجر اضافه و بیمارستان کاشانی بازسازی شده است.

وی تصریح ‌کرد: نسبت به سال‌های قبل از انقلاب، سرانه تخت بیمارستانی در این استان ۸۰۰درصد افزایش یافته است. هر چند هنوز ناترازی وجود دارد و درصدد هستیم در دولت سیزدهم کاستی‌های موجود را برطرف کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تکمیل طرح الحاقی بیمارستان هاجر، احداث پنج مرکز درمانی، تکمیل امکانات و تجهیزات بیمارستانی از برنامه دولت سیزدهم در حوزه سلامت استان است.همچنین ۲هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق های بازنشستگی در استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.