صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / اجرای کمپین بیمه قسطی بدون چک و سفته توسط آیتول
اجرای کمپین بیمه قسطی بدون چک و سفته توسط آیتول

اجرای کمپین بیمه قسطی بدون چک و سفته توسط آیتول

کسب و کار نیوز- کمپین بیمه قسطی، بدون نیاز به چک و سفته برای اولین بار توسط برند آیتول و با توجه به بحران¬های اقتصادی و معیشتی جامعه کلید خورد.

آیتول، به عنوان ارائه­دهنده خدمات یکپارچه خودرویی، این سرویس را در راستای تحقق وعده برند خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه­های خودرویی کاربران از شهریورماه گذشته ارائه کرده است.

کمپین بیمه قسطی در آیتول با محوریت بهبود تجربه کاربر و تسهیل دریافت خدمات خودرویی از ۱۰ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد. افزایش لید و فروش بیمه شخص ثالث و نیز افزایش آگاهی از برند (اضافه کردن بُعد بیمه به تصویر فعلی) از مهمترین اهداف کمپین بیمه قسطی آیتول است و این کمپین با رویکرد رفع نیاز مخاطب اجرا می­شود. این کمپین در پاسخ به چالش افزایش قیمت بیمه اجباری ثالث و شرایط دشوار پرداخت اقساطی بیمه خودرو کلید خورد و پیاده‌سازی آن در لایه محصول و عملیات چندین ماه در دست بررسی و اجرا قرار گرفت.

مزیت رقابتی کمپین بیمه قسطی

تمرکز آیتول در اجرای این کمپین، ارائه شفاف خدمت بیمه شخص ثالث (که اخذ آن الزام قانونی دارد) به مخاطب بالقوه است و مزیت رقابتی آیتول در این لایه، ایجاد امکان خرید قسطی بدون چک و ضامن برای اولین بار در کشور است که با توجه به بحران­های اقتصادی و شرایط تحریم گامی در ارائه تسهیلات مالی به عموم جامعه است.

نقطه تمایز خدمت بیمه قسطی آیتول، طراحی بر اساس نیاز واقعی کاربر بوده و این امکان را برای کاربر فراهم می­کند تا بدون شرایط دست و پاگیر چک و سفته، از امکان پرداخت اقساطی بیمه بهره­مند شود. این کمپین با شعار«قسطی» و «بدون چک و ضامن» در حال اجرا است که عملا Value Proposition در کمپین است و عبارت قسطی به عنوان مفهوم اصلی، تا امروز فروش قسطی بیمه ثالث را به طور محسوسی افزایش داده است.

مخاطبان هدف کمپین بیمه قسطی، صاحبان خودروی ساکن تهران و از  SEC،C1  و C2 هستند که عمدتا تجربه خرید آنلاین داشته‌اند و درایور اصلی برای انتخابشان، مسئله پرداخت و نوع پرداخت است. (پرداخت قسطی بدون چک و ضامن)

اقدامات حوزه مارکتینگ و تبلیغات

در این کمپین ۳۶۰ درجه، تبلیغات به دو بخش پرفورمنس و بالک (Mass) تقسیم شده است و پیچیدگی فروش محصول بیمه شخص ‌ثالث، لزوم جمع‌آوری لید را دوچندان می­کند، چرا که هر مخاطب بالقوه با شانس ۲۶/۱ امکان خرید در روز دارد. (هرکاربر فقط در بازه ۱۴ روز تا تاریخ انقضا می‌تواند نسبت به تمدید بیمه اقدام کند)

فاز دوم در کمپین بیمه قسطی آیتول با اکران تابلوها در سطح شهر همراه شده و به همین منظور برنامه­ریزی دقیقی برای رساندن کاربرانی که عبارت­های اصلی کمپین را جستجو می‌کنند، به لندینگ اصلی کمپین انجام شده است تا به کاربران فعال تبدیل شوند.

آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، در تحقق وعده خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه­های خودرویی کاربران، خدمات متنوعی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که پرداخت عوارض سالیانه خودرو، تمدید و خرید بیمه بدنه، پرداخت طرح ترافیک و … بخشی از این سرویس­ها است.

 

همچنین مطالعه کنید:

۴۲۰۰ تاکسی ۳ سال است بیمه‌نامه ندارند

به گزارش کسب و کار نیوز، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اعلام کرد: براساس اطلاعات دستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.