صفحه اصلی / اسلایدر / وزارت اقتصاد: تعدیل قیمت‌ املاک پس از عرضه اموال مازاد دولتی
وزارت اقتصاد: تعدیل قیمت‌ املاک پس از عرضه اموال مازاد دولتی

وزارت اقتصاد: تعدیل قیمت‌ املاک پس از عرضه اموال مازاد دولتی

کسب و کار نیوز- وزارت اقتصاد اعلام کرد که وزیر اقتصاد از احتمال تعدیل قیمت املاک پس از عرضه اموال مازاد دولتی خبر داده و نقل قول منتشر شده با عنوان «پیش بینی سقوط قیمت املاک» صحیح نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی مطلب منتشر شده به نقل از وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با عنوان پیش‌بینی سقوط قیمت املاک پس از عرضه گسترده اموال دولتی را نادرست و ناشی از اشتباه برداشت عنوان کرد.

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد روز یکشنبه (۲۳ بهمن) در جریان رونمایی از سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت در پاسخ به سوالی در مورد احتمال افزایش قیمت‌ها پس از عرضه املاک دولت گفت: عرضه اموال دولت امکان افزایش عرضه را فراهم خواهد کرد و این پیش‌بینی وجود دارد تا شاهد تعدیل قیمت در این حوزه باشیم.

قاعدتا تعدیل قیمت به معنای سقوط قیمت نیست و خبرگزاری تسنیم هم در خبر خود از این برنامه گرچه نقل قول وزیر را صحیح منتقل کرده اما در میان تیتر، پیش بینی سقوط قیمت املاک را به کار برده که صحیح نیست. تعدیل به معنای کاهش نرخ تورم مسکن برای مثال از ۴۰ به ۳۰ درصد است نه سقوط قیمت.

همچنین مطالعه کنید:

خرید گوشت مرغ بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد/ تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسین شیرزاد افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.