صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / معاون استاندار خراسان جنوبی: هیچ دستگاهی حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد / در صورت مشاهده، مدیر آن مجموعه باید پاسخگو باشد
معاون استاندار خراسان جنوبی: هیچ دستگاهی حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد / در صورت مشاهده، مدیر آن مجموعه باید پاسخگو باشد

معاون استاندار خراسان جنوبی: هیچ دستگاهی حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد / در صورت مشاهده، مدیر آن مجموعه باید پاسخگو باشد

طالبی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد. او افزود: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف‌حجاب‌کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بر عدم ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به افراد کشف حجاب کرده، تاکید کرد.

طالبی با تاکید بر این موضوع در ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و… در استان خراسان جنوبی، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند، را ندارد.

او افزود: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف‌حجاب‌کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به حوادث اخیر، بیان کرد: با تلاش رسانه‌های ضدانقلاب، متأسفانه به برخی افراد این‌گونه القا شده که نظام و انقلاب نسبت به مسئله رعایت حجاب، کوتاه آمده است.

طالبی با تأکید بر این که قانون، شرع و عرف ما براساس آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سوء‌استفاده از شرایط هستند، این را بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

او برگزاری کارگروه عفاف و حجاب را از تکالیف دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: دستگاه‌ها می‌بایست گزارش مصور و مکتوب کارگروه عفاف و حجاب را ماهانه به دفتر اجتماعی ارسال نمایند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به رویکرد خوب پژوهش خلاقیت علمی و ذوقی حجاب که به اهتمام یکی از اساتید دانشگاه‌های استان انجام گرفته، گفت: این پژوهش در قالب کارگاه و دوره‌های آموزشی در اختیار جوانان و به ویژه دانشجویان قرار گیرد.

طالبی، ضرورت نظارت بر برخی باشگاه‌های ورزشی را با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر عدم رعایت حجاب و عفاف، از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد.

او ادامه داد: با عنایت به ضرورت تبیین اثرگذار در موضوع عفاف و حجاب و با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ویژه اساتید فعال در این حوزه، این دوره با همکاری ارشاد و دستگاه‌های اجرایی برگزار شوند.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.