صفحه اصلی / اسلایدر / وضعیت اشباع در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه
وضعیت اشباع در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

خرید هیجانی در بازار سکه

وضعیت اشباع در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

برخی از تحلیلگران بازار می گفتند که سکه بازان به صورت هیجانی و تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصادنیوز ، سکه بازان افزایشی در معاملات نقدی روز گذشته از کانال ۱۸ میلیون تومان عبور کردند  و به مرز مقاومتی ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیدند.

قیمت سکه صعودی شد

فعالان بازار سکه می گفتند در صورتی که قیمت سکه از اولین مرز مقاومتی عبور کند ممکن است بازار با افزایش تقاضا روبرو شود و فلز گران بهای داخلی به سمت نیمه کانال مذکور حرکت کند. فلز زرد رنگ داخلی عصر دیروز به ۱۸ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.

خرید هیجانی در بازار سکه با شوک نرخ دلار

برخی از تحلیلگران بازار می گفتند که سکه بازان به صورت هیجانی و تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند. گفته می شود نرخ دلار دیروز رکورد بی سابقه ای را ثبت کرده است.

در شرایط کنونی عده ای از معامله گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز هم مانند دیروز پییشروی کند این امر ممکن است موجب تداوم صعود سکه بازان شود.

وضعیت اشباع در بازار سکه

با این حال عده ای دیگر می گفتند در بازار سکه شاهد اشباع خرید است و اشباع خرید در تحلیل تکنیکال یعنی بعد از آن ریزش داریم. آن‌ها توصیه می‌کردند که معامله‌گران سنگین نخرند و بهتر است که الان مراقبت کنند. ضمن اینکه حباب سکه هم به بالای ۳ میلیون تومان رسیده که سابقه نداشته است..

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.