صفحه اصلی / اصناف / برندها / صفر تا صد گیر نیافتادن در دام کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی
صفر تا صد گیر نیافتادن در دام کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی

صفر تا صد گیر نیافتادن در دام کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی امروزه با توجه به اهمیت مدرک تحصیلی بسیار رواج یافته است. لازم است که به مطالعه دقیق در این باره بپردازید. از طریق استعلام گیری به راحتی می توان متوجه جعلی بودن مدرک تحصیلی شد.

با گذشت زمان راه های کلاهبرداری گوناگونی توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از سایت ها اقدام به دادن مدرک تحصیلی جعلی می کنند. استفاده از تکنیک حروف آراسته همیشه در طراحی مدرک جعلی تاثیر گذار است. به همین دلیل باید حتما به استعلام مدرک تحصیلی توجه کرد. کلاهبرداران مانند شما از این موارد اطلاع دارند. به همین خاطر از راه های بهتری جهت کلاهبرداری بهره می برند. بررسی صحت گواهی با دانشگاهی که آن را ارسال کرده است روش بسیار خوبی است.
دکتر ماکان آریا پارسا یکی از فعالین حوزه آموزش معتقد است که امروزه کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی سبب ایجاد منابع درآمدی قوی برای سودجویان شده است. بسیاری از افراد که به دلیل عدم تحصیلات کار ندارند؛ به دنبال دریافت مدرک تحصیلی جعلی می روند. از نظر قانونی جعل مدرک کار نادرست و ناشایسته ای است. جعل اسناد تحصیلی و یا استفاده از مدرک جعلی جرم محسوب می گردد. در صورتی که هرکس از مدرک جعلی استفاده کند باید یک تا سه سال حبس بکشد. به همین علت است که بر روی استعلام مدرک تحصیلی همواره تاکید می شود. چراکه دریافت مدرک جعلی در ابتدا خوشایند به نظر می رسد. اما باید بدانید که در واقع هر کس اقدام به استعلام گیری از مدرک شما نماید متوجه جعلی بودن آن می شود. استفاده از مدرک جعلی با توجه به جرم بودن و خطرات احتمالی آن عاقلانه نیست.

استعلام مدرک تحصیلی
امروزه با استفاده از روش های نوین، تشخیص مدرک تحصیلی جعلی بسیار آسان شده است. در واقع اگر اقدام به دریافت مدرک جعلی نمایید نمی توانید از آن استفاده کنید. اصولا هر جایی که به مدرک اهمیت می دهند از مدرک مورد نظر استعلام می گیرند.
با توجه به اینکه از نظر قانونی برای این کار مجازات در نظر گرفته شده است؛ به میزان ریسک و خطر آن نمی ارزد. با وجود تمام این نکات امروزه همواره شاهد کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی هستیم و بازار این کار همواره داغ است. تا تقاضا نباشد فروشنده ای نیست. بنابراین به دلیل استقبال بالای مردم این کلاهبرداری همواره ادامه دار شده است. طمع رسیدن به مدرک مدنظر تنها با یک شب ممکن است برای هر کسی وسوسه کننده باشد.
تشخیص مدرک تحصیلی جعلی از طریق روش های گوناگون امکان پذیر است. علاقه مندی به مزایای دانش و آموزش و مدرک تحصیلی سبب فریب افراد می شود. در هر جامعه ای همواره تجارت ها و عرضه ها و تقاضاهای گوناگونی وجود دارد. نکته جالب توجه این است که تمام این ها همیشه قانونی نیست. در ابتدا کلاهبرداری درباره مدرک های ابتدایی بود و امروزه حتی برای مدرک دکتری نیز انجام می شود. با توجه به وجود امکان تشخیص مدرک تحصیلی جعلی بهتر است که از آن استفاده نکنید. رسیدن به مدرک علمی بدون داشتن هیچگونه دانش و با استفاده از پول اخلاقی و منطقی نیست. اگر شخصی علاقه به داشتن مدرک در هر رشته ای دارد؛ لازم است در ابتدا اقدام به تحصیل در آن رشته نماید. به این روش درگیر کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی نیز نخواهد شد.

فروش مدارک تحصیلی بدون پیش پرداخت
دکتر آریا پارسا معتقد است که امروزه برای وسوسه افراد از عناوین مختلف استفاده می شود. یکی از این موارد فروش مدرک تحصیلی بدون پیش پرداخت است. برخی از موسسات هستند که به طور قانونی اقدام به فروش مدرک تحصیلی می نمایند. فرد می تواند با ارائه ریز نمرات از موسسه معتبر، مدرک مورد نظر را خریداری کند. در این صورت تمام نگرانی های مبنی بر تشخیص مدرک تحصیلی جعلی از روی دوش فرد برداشته می شود. البته امروزه سایت های گوناگون تقلبی بسیاری در اینترنت وجود دارد. بر همین اساس، گرفتن استعلام از وضعیت اعتباری مدرک ضرورت دارد. چرا که امروزه کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی به طور پیشرفته ای انجام می شود. تشخیص این مدرک ها بدون استعلام گیری امکان پذیر نیست.
همواره برای هر راه خلافی یک راه درست نیز وجود دارد. برخی از مراکز و موسسات اجازه فروش مدرک تحصیلی معتبر را دارند. اگر واقعا قصد تحصیل از راه اصلی و همگانی را ندارید می توانید از این روش استفاده کنید. خرید مدرک از جای معتبر سبب می شود که نگرانی برای فرد وجود نداشته باشد. هیچکس علاقه مند به حبس کشیدن بخاطر یک مدرک تحصیلی نیست. راه های تشخیص مدرک تحصیلی جعلی همزمان با رشد کلاهبرداری مدرک رشد کرده است. به همین خاطر کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی جعلی دیر یا زود خطرآفرین می گردد. اگر به دنبال خرید مدرک هستید با ارائه نمرات و مدارک لازم از طریق راه قانونی و معتبر وارد شوید. اطمینانی که در مسیر قانونی و معتبر هست در هیچ راه دیگری نمی باشد.

مدرک جو کلاهبرداری
مدرک جو کلاهبرداری با خطرهای فراوانی در این راه مواجه می شود. با توجه به داغی بازار کلاهبرداری در این دوره باید خوب دقت کنید. از زمانی که ارائه مدرک تحصیلی پولی امکان پذیر شد کلاهبرداران به میدان آمدند. اما استعلام مدرک تحصیلی برای در دام نیفتادن در اختیار افراد قرار دارد. با توجه به وجود چنین قابلیتی، از نظر قانون هیچ عذری پذیرفته نیست. یعنی اگر شخصی به هر دلیلی مدرک جعلی دریافت کند و از آن بهره ببرد مجازات می گردد. کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی در کشور عزیز ما جرم محسوب می گردد. با وجود این موضوع همواره بازار این نوع کلاهبرداری داغ است. چرا که سودجویان همواره در این باره به مشتری های خوبی بر می خورند. با توجه به منافع بالا برای کلاهبرداران، این نوع کلاهبرداری وسوسه کننده است.

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی امروزه بسیار دامنگیر شده است. متاسفانه برخی از مردان بزرگ در کشور ما با مدرک جعلی به جایگاه دست یافته اند. این موضوع سبب می شود که اداره امور به درستی انجام نگردد. استفاده از مدرک تحصیلی جعلی در این مورد برای همگان زیان بار است. کسب درآمد از طریق این روش حرام است. کشور از متخصصان و تحصیل کنندگان هر رشته توقعات گوناگونی دارد.
با وجود تقلب و جعل مدرک پیشینه و تکیه گاه کشور نیز به مشکل اساسی می خورد. دکتر و مهندس شدن در طول یک شب بدون هیچ زحمتی ظاهرا زیبا است. اما این کار از نظر اخلاقی و عرف جامعه بسیار نادرست است. اگر فرد به وسیله این مدرک وارد بازار کار گردد؛ مدیونی و گناه بزرگی را برای خود به جان می خرد.

شماره تلفن های خرید مدرک تحصیلی
شماره تلفن خرید مدرک تحصیلی را بهتر است از درگاهی معتبر دریافت کنید. در یکی از راه ها برای داشتن مدرک تحصیلی جعلی از نام یک موسسه جعلی استفاده می شود. تشخیص جعلی بودن مدرکی که متعلق به موسسه جعلی است بسیار آسان است. اما روشی دیگر هم برای کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی نیز وجود دارد. معمولا این روش مورد استفاده افرادی که می خواهند ریسک را کاهش دهند قرار می گیرد. به وسیله این روش فرد از طریق تبانی اقدام به دریافت مدرک می نماید. برخی موسسات و دانشگاه ها که مسئولان متعهدی ندارند از طریق دریافت پول تبانی می کنند.
تخلف در پشت پرده همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. به همین خاطر است که بسیاری از مسئولین و افراد ماهر از این طریق به خرید مدرک می پردازند. تبانی کردن برای دریافت مدرک راه نادرستی است که در بسیاری از مواقع کاربرد دارد. کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی از هر طریق جرم محسوب می گردد؛ طبق قانون برای مجرم همواره مجازات وجود دارد. با توجه به تمام این نکات و پذیرفتن تمام ریسک های مربوطه می توانید مدرک جعلی دریافت کنید. البته این مدرک ممکن است هیچ کاربردی برای شما نداشته باشد. چرا که به محض استعلام گیری جعلی بودن آن نمایان می شود. مگر اینکه از روش دوم یا تبانی بهره ببرید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.