صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران هستیم
بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران هستیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور:

بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران هستیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، حجت الله عبدالملکی در جمع فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و اعضای شورای هماهنگی و همکاری اقتصادی مناطق آزاد کشور؛ رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند. ضروری است مشکلات اساسی سرمایه گذاران در این مناطق را شناسایی کنیم و با پیگیری های مستمر بدنبال رفع هرچه سریع تر این موانع باشیم.
آقای عبدالملکی افزود: ضروری است تمام مشوق ها و مزیت هایی که به موجب قوانین اولیه مناطق آزاد آمده است و توسط قوانین بعدی نقض شده اند شناسایی و از طریق مجاری قانونی به این مناطق بازگردانده شود.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد می توانند موتور محرک اقتصاد کشور باشند، اظهار داشت: با توجه به همراهی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، باید تلاش کنیم با همکاری هم، مناطق آزاد را به مقاصد اصلی سرمایه گذاری تبدیل کنیم و از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی مناطق آزاد استفاده نماییم.
در این نشست هریک از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور در خصوص موانع و مشکلات موجود در این مناطق موضوعاتی را مطرح و جهت رفع این موانع پیشنهاداتی اراده دادند.

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.