صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / وزیر کشور: در حوادث اخیر مشکل مهمی در مدارس نداشتیم / در بعضی از مدارس اندک مشکلی بود که با تذکراتی که داده شد، برطرف شد / اندک دانش آموزانی دچار یک آسیبی هستند و بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفت، مشکل آنها برطرف شود
وزیر کشور: در حوادث اخیر مشکل مهمی در مدارس نداشتیم / در بعضی از مدارس اندک مشکلی بود که با تذکراتی که داده شد، برطرف شد / اندک دانش آموزانی دچار یک آسیبی هستند و بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفت، مشکل آنها برطرف شود

وزیر کشور: در حوادث اخیر مشکل مهمی در مدارس نداشتیم / در بعضی از مدارس اندک مشکلی بود که با تذکراتی که داده شد، برطرف شد / اندک دانش آموزانی دچار یک آسیبی هستند و بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفت، مشکل آنها برطرف شود

احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت مدارس در حوادث و ناآرامی‌های اخیر و کنترل بی نظمی‌ها، اظهار کرد: دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، خوب و متعهد هستند. ما مشکل مهمی در مدارس نداشتیم و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد. وی افزود: آن اندک دانش آموزانی هم که احیانا دچار یک آسیبی هستند و به هرحال دچار خلاءهای روحی و فکری هستند که بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفتی که صورت می‌گیرد مشکل آنها برطرف شود.

وزیر کشور درباره وضعیت مدارس در حوادث و ناآرامی‌های اخیر و کنترل بی نظمی‌ها، اظهار کرد: دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، خوب و متعهد هستند. ما مشکل مهمی در مدارس نداشتیم و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انتخاب، احمد وحیدی در حاشیه نشست علمی ـ تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران افزود: ما مشکل مهمی در اتفاقات اخیر در مدارس نداشتیم. در بعضی از مدارس اندک مشکلی بود که با تذکراتی که به اولیاء و مربیانشان و خود آنها داده شد توجه کردند و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

به نوشته ایسنا، وی افزود: آن اندک دانش آموزانی هم که احیانا دچار یک آسیبی هستند و به هرحال دچار خلاءهای روحی و فکری هستند که بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفتی که صورت می‌گیرد مشکل آنها برطرف شود.

وزیر کشور درپاسخ به این سوال که دانش‌آموزان چطور می‌توانند از کشور دفاع کنند، گفت: ما مشکلی اصولا در دانش آموزان نداشتیم. عملکردشان خیلی خوب بوده است و البته دانش آموزان امید و آینده یک کشور هستند و باید خوب درس بخوانند و متعهدانه و مسئولانه با همه نیازمندیهای کشورشان آشنا شوند و بتوانند بازیگران اصلی صحنه مدیریت آینده کشور باشند.

احمد وحیدی همچنین در نشست علمی و تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور که صبح امروز با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی و علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: برنامه‌ و ذات سازمان کمک رسانی به کسانی است که دچار آسیب‌هایی شدند و در موقعیتی قرار گرفتند که نیاز به امداد و حمایت دارند و این از بزرگترین نعمت هایی است که یک سازمان می‌تواند درصدد رفع نیازهای مردم برآید.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی اضافه بر اینکه یک نهاد انقلابی است به دلیل اینکه مولود انقلاب است و نشان دهنده عمق توجه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به پرداختن به مسایل مردمی که دچار حادثه و آسیبی شده‌اند، می‌باشد که در ذات خود یک نهاد انقلابی است، گفت: بهزیستی همچنین یک نهاد اجتماعی است که با فرآیندهای اجتماعی مختلفی در کشور سر و کار دارد و آنها را بررسی می‌کند و برای آنها چاره‌جویی می کند و با عموم یک جامعه‌ای مواجه است که درصدی از جامعه کل را تشکیل می دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه بهزیستی یک نهاد امدادرسان و کمک رسان است و در مجموع یک نهاد با مجموعه وظایف ترکیبی است که بسیار حایز اهمیت است، تصریح کرد: اهمیت آن موقع بیشتر نشان داده می‌شود که رهبر معظم انقلاب چند جلسه گذاشتند و از مسئولین خواستند که به جد به این مهم اقدام کنند و بپردازند.

وحیدی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای وجود دارد؛ اما این آسیب‌های اجتماعی ولو اندک هم در جامعه ما که برخوردار از مکتب قوی و پویاست و آرمان‌های بلند و یک رسالت مهم جهانی دارد و این رسالت یک رسالت انسانی و اخلاق است، زیاد است.

وی تصریح کرد: اگر به آمار خودکشی در دنیا نگاه کنید به مراتب بالاتر است اما برای کشور عزیز و مقدس ما یک مورد آن هم اضافه است، چرا یک فرد باید به اینجا برسد که دست به خودکشی بزند در حالی که همه چیز در جمهوری اسلامی از حیات، پویایی و بالندگی حرف می زند. گاه فرد در یک انزوای ذهنی، روحی و اجتماعی قرار می گیرد و قادر نیست روابط خود را با محیط برقرار کند و لذا دچار افسردگی و پریشان خاطری و یک نگرانی از آینده می شود و دست به چنین اقدامی می زند. اما همین اقدام، بسیار کاهنده روح و روان انسان‌هایی است که ناظر هستند و این مسئله در جای خودش مهم می شود و باید ریشه های آن را بشناسیم و بررسی کنیم که چرا فرد دچار چنین آسیبی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.