صفحه اصلی / اسلایدر / آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی خصوصی/ ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند
آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی خصوصی/ ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند

آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی خصوصی/ ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند

کسب و کار نیوز- معاون وزیر صمت ضمن تشریح وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی غیردولتی، گفت: در ۷ هزار و ۶۰۱ واحدی که در این شهرک ها به بهره برداری رسیده،۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی رسولیان در مورد وضعیت شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی غیردولتی دارای پروانه تأسیس در کشور داریم؛ همچنین تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی دارای پروانه بهره برداری نیز به ۶۴ عدد می‌رسد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ۷ هزار و ۶۰۱ واحد نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی به بهره برداری رسیده است.

وی در مورد وضعیت اشتغال در این واحدها، گفت: در این واحدها نزدیک به ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند. معاون وزیر صمت اضافه کرد: همچنین برای ۴ هزار و ۳۷۱ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی در سراسر کشور نیز در حال انعقاد ۱۰ هزار و ۴۱۶ فقره قرارداد حق بهره برداری هستیم. رسولیان تاکید کرد: تقویت و حمایت از شهرک‌های صنعتی غیردولتی در دستور کار است اما از آن طرف نیز بر این بخش نظارت می‌شود که البته نظارت‌ها را حداکثری خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.