صفحه اصلی / اصناف / برندها / با مدیریت اینستاگرام و تبلیغات در آن به افزایش درآمد برسید
با مدیریت اینستاگرام و تبلیغات در آن به افزایش درآمد برسید

با مدیریت اینستاگرام و تبلیغات در آن به افزایش درآمد برسید

امروزه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین همه افراد مخصوصا جوانان رو به افزایش رفته است. این پلتفرم توانسته است با دارا بودن قابلیت ها و امکانات ویژه و منحصر به فرد، راه بسیار مناسبی برای خرید و فروش آسان اینترنتی باشد که سوددهی قابل توجهی را نیز به همراه دارد. بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام جهت عرضه محصولات و معرفی برند دارای قواعد و اصولی خاصی می باشد که نیازمند ادمین باتجربه و با مدیریت صحیح است که بتواند مهارت های لازم را جهت اداره و مدیریت اینستاگرام داشته باشد.
در دنیای امروزکه بازاریابی آنلاین امری اجتناب ناپذیر می باشد، داشتن پیج اینستاگرام در کنار موارد دیگر مانند اپلیکیشن فروشگاهی دارای اهمیت بسیار زیادی است. پس شما صاحبان کسب و کار باید به این موضوع بیاندیشید و مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به دست افراد متخصص بسپارید.
شرکت تجارت الکترونیک هوشمند سها با بهره مندی از افرد توانمند و باتجربه در خدمت شما می باشد تا بتوانید در دنیای تجارت الکترونیک در بین رقبای خود بدرخشید و جایگاه خود را مستحکم نمایید. این شرکت تجربه ای چندین ساله در طراحی سایت فروشگاهی، مدیریت اینستاگرام و موارد دیگر دارد و توانسته است منحصر به فردترین صفحات اینستاگرام، وب سایت و اپلیکیشن های مختلف را طراحی و پیاده سازی نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

ادمین اینستاگرام تمام تلاش و همت خود را صرف افزایش مخاطب و بهتر دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام می کند. ادمین باید استراتژی های لازم را برای این امر اجرا نماید و از طرف دیگر با فراگیری دانش و جستجو، اطلاعات خود را در دنیای پررقابت بازاریابی آنلاین همیشه بروز کند.
از وظایف مهم ادمین اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:
⦁    ساخت اکانت و پیج اینستاگرام
⦁    انتخاب نام و بیوی مناسب برای پیج بر اساس کارایی و هدف کارفرما
⦁    شناسایی نیاز مخاطبین
⦁    نوشتن سناریوی مناسب جهت برنامه ریزی
⦁    تولید محتوا به صورت نوشتاری و بصری (عکس و ویدیو)
⦁    طراحی قالب مناسب جهت پست های اینستاگرام
⦁    تبلیغات و بازاریابی و تبادل با پیج های دیگر
⦁    جذب اسپانسر، برگزاری و یا استفاده از کمپین های تبلیغاتی
در موارد بالا از ساخت اکانت و یا پیج اینستاگرام گرفته تا تولید محتوا و تبلیغات، هر کدام دارای اهمیت ویژه ای هستند که اجرای تک تک آنها باید با دقت ویژه ای و بر اساس الگوریتم اینستاگرام انجام گردد تا بعد از مدت زمان مشخصی، بازدید صفحه به عدد دلخواه برسد.
همچنین از وظایف مهم ادمین جهت مدیریت اینستاگرام، زمان بندی مناسب برای هر کدام از موارد بالا می باشد؛ به طور مثال تولید محتوا باید بر اساس تقویم مشخصی انجام گیرد تا جذب مخاطب با سرعت بیشتری همراه باشد.

تبلیغات در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟
بر اساس آمار ارائه شده حدود نیمی از جمعیت کشور ما از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می نمایند و از همین تعداد بسیاری از آنها جهت صرفه جویی در زمان و هزینه، وسایل مورد نیاز خود از کوچک تا بزرگ را از صفحات این شبکه خریداری می کنند. دیده شدن پیج اینستاگرام با استفاده از تبلیغات درست انجام می شود که این امر از وظایف بسیار مهم ادمین پیج می باشد.
ادمین پیج با مدیریت اینستاگرام از طریق تبلیغات می تواند مزایایی همچون افزایش فالور واقعی، افزایش اعتبار برند و اعتماد مشتری به آن، بالا رفتن نرخ تعامل و همچنین بالا رفتن میزان همکاری با دیگر برندها و جذب سرمایه گذار برای برند را برای صفحه اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

برای تبلیغات موثر در اینستاگرام چه روش هایی باید اتخاذ کرد؟
تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از روش های متنوعی انجام می گیرد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

تبلیغات در کمپین های اینستاگرام
در این روش در صفحات فالور بالای اینستاگرام که در آن کمپین تبلیغات انجام می پذیرد، می توان شرکت نمود. در این روش در پست های موقت، صفحه اینستاگرام شما تگ می شود.

تبلیغات در صفحات اینفلوئنسرها
در این روش شما می توانید پست دائمی در صفحات اینفلوئنسرهای فالور بالای اینستاگرام داشته باشید.

تبلیغات در استوری
این روش از راه های پربازده است، زیرا که تماشای استوری برای مخاطبین بسیار جذاب تر و چالش برانگیز می باشد. در این روش شما باید برای پیج خود پستی مخاطب پسند طراحی کرده تا صفحات فالور بالای اینستاگرام آن را در قالب استوری به مخاطبین خود نمایش دهند.
لازم به ذکر است که تبلیغات در اینستاگرام با صرف هزینه و تعرفه مشخصی انجام می گیرد که بر اساس فاکتورهایی مانند روش تبلیغ، نوع محتوا، تعداد فالور پیج تبلیغ کننده و … متفاوت می باشد.
اگر به فکر طراحی یک سایت و یا اپلیکیشن فروشگاهی هستید و هنوز مطمئن نشده اید از مشاوره رایگان تیم دیجیتال مارکتینگ سها بهره مند شوید، کافیست با همکاران من تماس بگیرید و هم از خدمات ما برای طراحی سایت و اپلیکیشن مطلع شوید و هم از مشاوره ما استفاده کنید.
ذکر این موضوع که ما بر روی پکیج طراحی سایت و اپلیکیشن خود تخفیف داریم می تواند مفید باشد. همچنین مجموعه ای از خدمات پس از فروش و حین فروش را نیز به شما ارائه می دهیم که هم می توانید در سایت مطالعه کنید و هم از همکاران ما کمک بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.