صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / استاندار یزد از پارک فناوری پردیس بازدید کرد
استاندار یزد از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با هدف آشنایی با پارک و شناسایی ظرفیت همکاری های دو طرفه؛

استاندار یزد از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

استاندار یزد از پارک فناوری پردیس بازدید کرد و در این برنامه علاوه بر آشنایی با بخش های مختلف پارک، از پردیس‌های نوآوری و دانش بازدید به عمل آمد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که به میزبانی مهدی صفاری نیا رییس پارک، مجتبی جباری پور مدیر کل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری، محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران و سید علی عمرانی رئیس دبیرخانه بنیاد مصطفی(ص) صورت گرفت، مهران فاطمی استاندار یزد و هیات همراه از پارک بازدید کردند.
در این برنامه که با هدف انتقال تجربه صورت گرفت، بازدیدکنندگان با حضور در فاز یک پارک با فعالیت‌ها و اقدامات تخصصی پارک فناوری پردیس برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور آشنا شدند.
استاندار یزد در این بازدید گفت: با توجه به ظرفیت هایی که استان یزد دارد به دنبال میزبانی از دانشمندان جهان اسلام در هفته جایزه مصطفی(ص) هستیم.
وی اظهار داشت: یزد استان چهار صنعتی کشور است و ظرفیت های مناسب صنعتی استان می تواند زمینه ساز همکاری های فناورانه میان پارک فناوری پردیس و پارک علم و فناوری استان یزد باشد. امیدوارم که بتوانیم از تجربیات مثبت پارک فناوری پردیس برای توسعه پردیس های فناوری در استان یزد و منطقه ویژه فناوری استان به وسعت ۵۰۰ هکتار استفاده کنیم.
در این بازدید مقرر شد در زمینه های اجرای طرح صدف و گسترش فعالیت فن بازار منطقه ای یزد همکاری های دو طرفه بیشتری صورت گیرد. برگزاری تور ویژه مدیران مرتبط با حوزه علم و فناوری استان یزد از پارک فناوری پردیس یکی دیگر از تصمیمات این جلسه بود.
بازدید نمایشگاه محصولات فناورانه پارک، بازدید از فضای کار اشتراکی کواپ، بازدید از فازهای مختلف پارک و بازدید از نحوه اتصال دانشگاه آزاد به ناحیه نوآوری پردیس و حضور دانشجویان در فضای پارک از دیگر برنامه های حضور هیات یزدی از پارک فناوری پردیس بود.
شایان ذکر است، جایزه مصطفی (ص) هر دو سال یک بار در هفته وحدت برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.