صفحه اصلی / اصناف / برندها / خدمات نصب ایزوگام در کرج و شهریار
خدمات نصب ایزوگام در کرج و شهریار

خدمات نصب ایزوگام در کرج و شهریار

بسیاری از افراد در کرج یا استان البرز به دنبال خدمات نصب و تعمیر ایزوگام در کرج هستند. ایزوگام پلاس به عنوان یکی از نمایندگان فروش ایزوگام در استان البرز شناخته می شود. این نماینده خدمات مربوطه با را با قیمت عالی و استثنایی به شما ارائه خواهد داد. همانطور که مستحضر هستید اقلیم ما روز به روز در حال تغییر می باشد. بنابراین برای رفع دغدغه‌هایی مانند بارش برف، باران و پرتو نور خورشید نیاز است تا از ایزوگام عالی و مناسب در سازه‌ها استفاده کنیم. در واقع همه ی ما به دنبال راهکاری برای جلوگیری از هرگونه مشکل هستیم. که برای رفع مشکل می توان از خدمات ایزوگام در کرج که ایزوگام پلاس است، استفاده نمود.

بسیاری از افراد در کرج یا استان البرز به دنبال خدمات نصب و تعمیر ایزوگام در کرج هستند. ایزوگام پلاس به عنوان یکی از نمایندگان فروش ایزوگام در استان البرز شناخته می شود. این نماینده خدمات مربوطه با را با قیمت عالی و استثنایی به شما ارائه خواهد داد. همانطور که مستحضر هستید اقلیم ما روز به روز در حال تغییر می باشد. بنابراین برای رفع دغدغه‌هایی مانند بارش برف، باران و پرتو نور خورشید نیاز است تا از ایزوگام عالی و مناسب در سازه‌ها استفاده کنیم. در واقع همه ی ما به دنبال راهکاری برای جلوگیری از هرگونه مشکل هستیم. که برای رفع مشکل می توان از خدمات ایزوگام در کرج که ایزوگام پلاس است، استفاده نمود.

دلیل استفاده از خدمات ایزوگام در کرج

نصب یا تعمیر ایزوگام در کرج و درخواستها از این استان بسیار زیاد می باشد. در واقع نقش ایزوگام در ساخت و ساز بسیار مهم و با اهمیت است. یعنی ممکن است خانه های قدیمی به دلیل عدم رعایت استاندارد سازی ها با مشکلات زیادی روبرو شوند. به طور کلی راهکارهای بسیار زیادی از جمله: قیرگونی، شیروانی، موزاییک و ایزوگام برای رفع این مشکل و معضل وجود دارد. اما سوال این است که کدام روش بهتر است؟
به طور کلی برای زیرزمین، سقف، پل ها و سایر سازه ها ورق های ایزوگامی که از فایبرگلاس، قیر و پلیمرها ساخته شده به منظور حفاظت از ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شود. بنابراین اگر ساکن استان البرز بوده و به دنبال نصب یا تعمیر ایزوگام در کرج هستید با ما در ارتباط باشید.

انواع مختلف ایزوگام در کرج

بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات در خصوص خدمات نصب یا تعمیر ایزوگام در کرج هستند. به طور کلی عایق رطوبتی ایزوگام به دو صورت مایع و ورق است. اما اگر بخواهیم محبوب ترین آن ها را به شما معرفی کنیم، ورق رول ایزوگام را به شما معرفی خواهیم کرد. چرا که علاوه بر سرعت در نصب و تحویل به موقع هزینه ی مناسبی برای فرد دارد. بنابراین تعمیر پشت بام با مقرون به صرفه ترین هزینه برای شما انجام خواهد شد.

نوع های مختلف جنس ایزوگام در کرج

به طور کلی خدمات ایزوگام در کرج به سه دسته بندی تقسیم می شود که عبارت است از:
۱. غشای پلی پروپیلن.
۲. استایرن بوتادین – استایرن (SBS).
۳. غشای قیر چسبناک (SAM).

غشای پلی پروپیلن / ایزوگام در کرج

غشای پلی پروپیلن ماده است که از قیر تولید شده و یک ماده خاص ضد آب به شکل رول هستند. در نظر داشته باشید که این جنس از ایزوگام بسیار با دوام و کارآمد است. مساحت آن ۸.۷ متر مربع بوده و هر رول ۱۰ در یک متر می‌باشد که از این مدل در اکثر سازه‌ها استفاده می شود. این ایزوگام در سقف های متراژ کم پرکاربرد است. گرچه این ایزوگام در سقف های مسطح بتنی، سقف های کمرنگ، دیوارهای نگهدارنده و زیرزمین ها هم قابل استفاده است.

نوع های مختلف جنس ایزوگام در کرج

استایرن بوتادین – استایرن (SBS)

تا به اینجای کار متوجه شدیم که خدمات نصب ایزوگام در شهریار، فردیس و کرج به یک ایزوگام و دسته بندی ختم نمی شود. حتی از SBS که از خانواده ی لاستیک مصنوعی است، می توان استفاده کرد. البته همه چیز بسته به درخواست خدمات و خواسته ی افراد بر می گردد. به طور کلی این ایزوگام یک الاستومر پلاستیکی ترمو بوده که پایداری و مقاومت آن در برابر سایش بسیار عالی می باشد. آن هم به علت مخلوط شدن با قیر است. از SBS برای درزگیرها، پوشش ها و همچنین سنگ فرش استفاده می کنند. چرا که پس از کشش توانایی حفظ شکل خود را دارد.

غشای قیر چسبناک

این ایزوگام باعث کاهش اثرات زیست محیطی تا ۲۰۰ درصد در مقایسه با روش های سنتی می شود. در واقع به دلیل وجود پلی استر و همچنین پروپیلن، SAM می تواند جایگزین محافظ سنتی شود. یعنی وجود SAM باعث می شود که نیازی به مشعل نباشد تا برنامه آسان و ایمن شود.
با توجه به موارد ذکر شده ی بالا متوجه می شویم که هر یک از ایزوگام ها دارای خصوصیات مختلفی هستند. یعنی هر یک از آن ها برای پروژه های مختلف کاربرد دارد. به همین دلیل پیشنهاد می گردد که حتما از کارشناسان مربوطه استعلام گرفته و با آن ها مشورت کنید.

خدمات ایزوگام پلاس

زمانی که به دنبال نصب و خدمات ایزوگام در کرج هستید، ایزوگام پلاس را بخاطر داشته باشید. چرا که هر چقدر پیمانکار یا نصاب را درست انتخاب کنید مطمئنا در هزینه های نهایی خود صرفه جویی خواهید کرد. البته همه چیز در هزینه ها و مبالغ ریالی خلاصه نمی شود بلکه زمان اتمام پروژه بسیار مهم و حائز اهمیت است. زمانی که ایزوگام پلاس را برای پروژه ی خود انتخاب می کنید. این مجموعه به دنبال رفع نیاز مشتری بوده تا با کمترین هزینه و کارایی بالا به خدمات نصب ایزوگام بپردازیم. در حال حاضر ایزوگام پلاس به عنوان نماینده ایزوگام در البرز با قیمت رقابتی در حال فعالیت بوده و آماده ی ارائه ی خدمات می باشد.

رفع مشکلات با ایزوگام پلاس

خدمات نصب و تعمیر ایزوگام در کرج را ایزوگام پلاس به صورت تخصصی انجام می دهد. مشکلات آب در سازه می تواند باعث بوی نم و کپک، نم سقف، افتادگی پله ها و سبب ایجاد زیر زمین های مرطوب شود. بنابراین هر یک از آن ها باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و مشکل آن ها رفع گردد.
اگر ساکن البرز هستید و نیاز به مرمت پشت بام یا تعمیر داشته باشید به راحتی می توانید با ایزوگام پلاس ارتباط بگیرید. چرا که متخصصان ما درکوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهند کرد.

دلیل استفاده از خدمات ایزوگام در کرج

مرمت و تعمیر سقف پشت بام

همانطور که مستحضر هستید سقف ساختمان بیشتر از هر نقطه ی دیگر از سازه بیشتر در معرض خرابی هستند. خرابی که از نور خورشید، تگرگ، باران، برف و حتی وزش باد بسیار شدید به وجود می آید. که همه ی آن ها به مرور به سقف خانه آسیب وارد می کند. البته همه چیز به استفاده ی ما از مواد اولیه برمی گردد. در برخی موارد شاهد این هستیم که متوسط کارایی سقف ۱۵ الی ۳۰ سال است. اما تعویض یا تعمیر به موقع و همچنین استفاده از مواد درست و استاندارد سن آن را به ۵۰ الی ۱۰۰ سال خواهد رساند. بنابراین وجود و حضور پیمانکار با تجربه که در ایزوگام پلاس فعال هستند می توانند بسیار مثمر ثمر باشند.

بالا سرت رو با ایزوگام پلاس بیمه کن!

خدمات تعمیر و نصب ایزوگام در کرج که به وسیله ی ایزوگام پلاس انجام می شود، بسیار حرفه ای و مقرون به صرفه است. به طور کلی زمانی شما می توانید به موفقیت آمیز بودن پروژه اطمینان داشته باشید که اول از همه کار را به کاردان سپرده باشید. همچنین نصب ایزوگام موفقیت آمیز و بدون معطلی انجام شود که نیاز به مهارت نصاب و کیفیت بالای مواد دارد.
تفاوتی که این مجموعه نسبت به سایرین دارد این است که ایزوگام پلاس دارای واحد بازرسی بعد از انجام خدمات است. یعنی بعد از انجام خدمات بررسی چین و چروک و حباب هوا در دستور کار قرار می گیرد. بدین صورت عمر عایق رطوبتی تضمین می شود. از طرفی این شرکت قبل از اقدام مشاور حرفه ای به شما داده تا سقفی ایمن و غیر قابل نفوذ داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال یک شرکت یا مجموعه ای هستید که بهترین پشتیبانی و راه حل را برای شما در نظر داشته باشد. ایزوگام پلاس را بخاطر بسپارید. چرا که این مجموعه متعهد به ارائه ی خدمات بهتر و باکیفیت است.

نتیجه نهایی

درخواست ایزوگام در کرج یکی از درخواست هایی است که به صورت مکرر انجام می شود. اما مهم ترین نکته ی قابل توجه این است که خدمات مربوطه در چهارچوب و قوانین حاکم شده پیش برود. یعنی نصب و همچنین استفاده از خدمات، متناسب با بودجه انجام شود که البته این بخش بهتر است به صورت تخصصی در اختیار کارشناسان قرار بگیرند. بنابراین بدون معطلی همین حالا با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.