صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / اولین نشست تخصصی مناقصات حوزه نفت و انرژی برگزار می شود
اولین نشست تخصصی مناقصات حوزه نفت و انرژی برگزار می شود

سه شنبه 15 شهریور ماه در پارک فناوری پردیس؛

اولین نشست تخصصی مناقصات حوزه نفت و انرژی برگزار می شود

اولین نشست تخصصی مناقصات حوزه نفت و انرژی سه شنبه 15شهریور از ساعت 14 الی 17 در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور می‌توانند در این برنامه شرکت نمایند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این نشست با هدف حمایت از توسعه بازار محصولات شرکت‌های عضو در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و ‌پخش برگزار می گردد.

تشریح قانون برگزاری مناقصات، تشریح قانون جهش دانش‌بنیان به منظور ترک تشریفات مناقصات و ارائه مدل تشکیل کنسریوم‌های دانش‌بنیان جهت حضور در مناقصات از مهم‌ترین محور‌های این نشست می باشد.
همچنین ارائه مدل همکاری پارک فناوری پردیس با شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در مناقصات توسط احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک از دیگر محور‌های این نشست یک روزه است.
دراین راستا شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیان سراسرکشور می‌توانند به منظور همفکری جهت توسعه مدل مشارکت با هدف افزایش توان فنی و اجرایی و همچنین توانمندسازی مالی حضور در مناقصات، در این برنامه شرکت نمایند.
شرکت های عضو برای حضور در این برنامه می توانند از طریق تماس با شماره‌های ۷۶۲۵۱۵۶۸-۰۲۱ و ۰۹۱۲۹۸۶۳۶۳۷ ثبت‌نام نمایند و مهلت ثبت‌نام تا ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.