به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، رضا تقی پور انوری درباره میزان اثربخش بودن برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو گفت: آنچه که درباره نمایشگاه مهم است اتفاقاتی است که قبل و بعد از آن باید بیفتد.
وی افزود: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبیعتا اهدافی که برای نمایشگاه تعریف شده باید بعد از برگزاری این نمایشگاه تامین شود و با پایان یافتن نمایشگاه فراموش نشود.
تقی پور گفت: این نمایشگاه بیشتر یک نمایشگاه بی تو بی است تا صاحبان کسب و کارهای مرتبط مثل قطعه ساز و خودروساز، به صورت یک زنجیره تولید حضور پیدا کنند و به یکدیگر متصل شوند.
تقی پور تاکید کرد: توافق نامه هایی که در جریان برگزاری این نمایشگاه منعقد می شود خیلی مهمتر از برگزاری خود این نمایشگاه است.