صفحه اصلی / اجتماعی / کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از سیل احیا می‌شوند
کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از سیل احیا می‌شوند

بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از مناطق سیل‌زده فیروزکوه و دماوند؛

کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از سیل احیا می‌شوند

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مناطق و روستاهای سیل‌زده شهرستان فیروزکوه و دماوند بازدید کرد و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

محمد ترکمانه در جریان این بازدید از احیای کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از سیل خبر داد و گفت: علاوه بر برنامه‌های در دستور کار برای اشتغال‌زایی در فیروزکوه، ۱۰۰ طرح اجتماع‌محور جدید نیز در مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود.
وی افزود: همچنین با استقرار نیروهای جهادی، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده نیز به زودی آغاز می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به وجود گل‌و‌لای در باغات فیروزکوه و دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا با به‌کارگیری بیل‌های مکانیکی، گل‌ولای موجود از باغات کشاورزی خارج شود.
ترکمانه تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچون سنوات گذشته بخشی از لوازم خانگی آسیب‌دیده و از بین رفته مردم را تامین و به آن‌ها تحویل خواهد داد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام همچنین نسبت به تامین تعدادی از دام‌های تلف شده در جریان سیل متعهد است و خسارت دامداران و کشاورزان را جبران خواهد کرد.


ترکمانه با تاکید بر خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده فیروزکوه خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت اعلام نیاز استانداری و فرمانداری، یکی از بیمارستان‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و مستقر شود.
مدیرعامل بنیاد برکت در پایان خاطرنشان کرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در فیروزکوه و دماوند، اقلام ضروری اولیه از جمله آب آشامیدنی و مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.