صفحه اصلی / اقتصادی / خروج وزارت صمت از سیکل معیوب قیمت‌گذاری با عرضه خودرو در بورس کالا
خروج وزارت صمت از سیکل معیوب قیمت‌گذاری با عرضه خودرو در بورس کالا

خروج وزارت صمت از سیکل معیوب قیمت‌گذاری با عرضه خودرو در بورس کالا

کارشناس ارشد بازارسرمایه گفت: طی سالیان اخیر متاسفانه وزارت صمت دچار سیکل معیوبی تحت عنوان قیمت‌گذاری دستوری شده که این مسئله با عرضه محصولاتی همچون خودرو در بورس کالا به مرور زمان رفع خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، کارشناس ارشد بازارسرمایه گفت: طی سالیان اخیر متاسفانه وزارت صمت دچار سیکل معیوبی تحت عنوان قیمت‌گذاری دستوری شده که این مسئله با عرضه محصولاتی همچون خودرو در بورس کالا به مرور زمان رفع خواهد شد.

محمد خبری‌زاد کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار کسب و کار اظهار کرد: امیدوارم اینبار با عملی شدن وعده عرضه خودرو در بورس کالا با تصمیمات خلق‌الساعه به اعتماد سهامداران لطمه وارد نکنیم چون به طور حتم عرضه خودرو در بورس کالا افزون بر افزایش اعتماد سهامداران و سرمایه‌گذاران، نوسانات قیمتی این بازار را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد به نحوی که در این راستا می‌توان به شرایط فعلی ازار سیمان اشاره کرد.


خبری‌زاد تصریح کرد: یکی از دلایلی که وزارت صمت تا کنون مانع عرضه خودرو در بورس کالا شده به بحث تعداد خودروهای قابل عرضه در بورس کالا باز می‌گردد به علت آنکه این وزارتخانه تاکنون تصمیمی مبنی بر عرضه تمامی خودروهای تولیدی در این بازار اتخاذ نکرده بود.

خبری‌زاد زاد در پایان گفت: انتظار می‌رود به منظور بازگشت اعتماد سهامداران و عدم سرمایه‌گذاری در بازارهای غیرمولد وزارت صمت هرچه سریعتر همکاری لازم را با سازمان بورس در همه زمینه ها به عمل آورد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.