صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / تابلوی بورس سبز شد اما شاخص جا ماند!
تابلوی بورس سبز شد اما شاخص جا ماند!

تابلوی بورس سبز شد اما شاخص جا ماند!

هرچند روند حرکت شاخص کل بورس در آخرین روز معاملات هفته جاری صعودی شد اما این صعود نتوانست سقوط‌های شاخص را جبران کند و در حالی که این شاخص در روز شنبه در رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد ایستاده بود، در رقم یک میلیون و ۴۷۱ هزار واحد با هفته خداحافظی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس روز شنبه با ۱۰ هزار و یک واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد سقوط کرد. این شاخص در روز یکشنبه نیز ۱۰ هزار واحد دیگر سقوط کرد و در رقم یک میلیون و ۴۶۹ هزار واحد ایستاد.

اما در روز سه شنبه در حالی که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار وا حد نیز افزایش یافت، در ساعات پایانی دوباره نزولی شد و درنهایت با ۸۸۹ واحد کاهش در رقم ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار واحد ایستاد.

روز چهارشنبه بورس پس از مدت‌ها سبزپوش شد و شاخص کل بورس با ۳۰۰۲ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۷۱ هزار واحد رسید. روند نزول بازار در حالی است که برخی تحلیلگران بر این باورند که انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه‌های غیرمتعارف دلایل اصلی ریزش بورس هستند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.