صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ٧ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
٧ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران:

٧ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: ۶۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان در کشورمان به درآمد عملیاتی رسیده‌اند و مابقی آنها نو پا هستند.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: ۶۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان در کشورمان به درآمد عملیاتی رسیده‌اند و مابقی آنها نو پا هستند

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود گودرزی در همایش شرکت‌های دانش‌ بنیان و بازار سرمایه با بیان اینکه در حال حاضر در کشورمان ٧ هزار شرکت دانش‌بنیان وجود دارد، اظهار داشت: ۶۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان در کشورمان به درآمد عملیاتی رسیده‌اند و مابقی آنها نو پا هستند .

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۶ درصد تولید ناخالص جهان از حوزه اقتصاد دیجیتال است، گفت: این درصد در چهار سال پیش، حدود ١۶ درصد بود و پیش بینی می‌شود که سال آینده به ۵٣ درصد برسد.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: سهم اقتصاد دیجیتال در GDP در دنیا اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان را نشان می‌دهد و متولیان بازار سرمایه باید به بیزنس مدل شرکت‌های دانش بنیان گوش دهند.

گودرزی با بیان اینکه مدل‌های کسب و کار در کشورمان در حال تغییر است و شاهد تغییرات پاردایم شیفت هستیم گفت: تصمیم گیران و سیاست گذاران در کشور باید به اکو سیستم‌های کسب وکار دقت کنند و با دقت بیشتری اکو سیستم را مورد ارزیابی قرار دهند. چرا که بحث کارآفرینی و اشتغال به ویژه اشتغال جوانان در حوزه اقتصاد دیجیتال سهل الوصول تر است.

همچنین مطالعه کنید:

شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس

به گزارش کسب و کار نیوز ، سازمان خصوصی سازی  در ۲ اطلاعیه جداگانه قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.