صفحه اصلی / اجتماعی / پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت
پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت

۱۱ تا ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود؛

پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت

پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برگزار می‌شود.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد با حضور ۱۰۰ مجری از سراسر کشور از یازدهم تا سیزدهم تیرماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
مرتضی نیازی درباره اهداف تشکیل شبکه مجریان و تسهیل‌گران بنیاد برکت توضیح داد: شبکه مجریان و تسهیل‌گران برکت به عنوان گسترده‌ترین شبکه در سطح کشور با هدف ایجاد یک حلقه واسط میان حاکمیت و مردم تشکیل شده است و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی از طریق این شبکه پیگیری و انجام می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های مجریان اشتغال‌زایی اظهار داشت: این مجریان از جنس مردم هستند و از میان افراد توانمند بومی هر منطقه انتخاب می‌شوند. حداقل مدرک تحصیلی آن‌ها لیسانس است و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و پشت سرگذاشتن آزمون‌های مختلف برگزیده می‌شوند.


به گفته معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت، مجریان اشتغال‌زایی این بنیاد به صورت شبکه‌ای کار می‌کنند و در قالب یک ساختار بوروکراتیک دولتی فعالیت ندارند.
نیازی خاطرنشان کرد: هر ۱۰ تسهیل‌گر بنیاد برکت زیر نظر و تحت هدایت یک مجری فعالیت می‌کنند و به طور متوسط در هر ۱۵ روستا یک تسهیل‌گر حضور دارد.
وی درباره اهداف برگزاری پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی برکت گفت: اشتراک و انتقال تجربه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تعیین استراتژی و راهبردهای سال ۱۴۰۱ از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت افزود: نحوه بازاریابی و تحقیقات بازار، چگونگی شبکه‌سازی و خوشه‌سازی، ایجاد زنجیره ارزش افزوده، پایدارسازی اشتغال، روان‌شناسی و مهارت‌شناختی، آشنایی با ارزیابی فنی و اقتصادی کسب‌وکارها و مدیریت استراتژیک از جمله سرفصل‌های آموزشی ارائه شده به مجریان در این همایش است.
نیازی یادآور شد: همچنین در آیین اختتامیه همایش از مجریان برتر و برگزیده تجلیل می‌شود.
وی تاکید کرد: نظام ارزش‌یابی بنیاد برکت به شکل پویا فعال است و عملکرد مجریان و تسهیل‌گران اشتغال‌زایی را بر اساس بیش از ۵۰ شاخص از جمله نحوه الگوی رفتاری و رضایت ذی‌نفعان می‌سنجد و امتیازدهی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.