صفحه اصلی / اصناف / برندها / تری اس، بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان
تری اس، بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان

تری اس، بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان

کمپانی لیفان با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. یین مینگشان و ۹ نفر دیگر با سرمایه ۲۰۰۰۰۰ یوان تجارتی را راه‌اندازی کردند و پس از ۱۷ سال کار سخت، به سرعت به شرکتی تبدیل شد که فعالیت های علمی و تحقیقاتی را ادغام می کند.

توسعه، تولید و فروش موتور، موتور سیکلت و خودرو (از جمله صادرات) به عنوان تجارت اصلی و سرمایه گذاری و ادغام مالی شرکت های خصوصی در مقیاس بزرگ از جمله فعالیت های گروه لیفان است. در حال حاضر لیفان بیش از ۱۳۲۰۰ کارمند دارد. لیفان هفت بار به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر چینی انتخاب شده است و در بین ۵۰ شرکت خصوصی برتر در چونگ کینگ رتبه اول را به خود اختصاص داده است و برای چندین سال متوالی صادرکننده شماره یک در چونگ کینگ بوده است. در سال ۲۰۰۸، لیفان در فهرست “شرکت های برتر چین” فوربس قرار گرفت و در رتبه ۸۸ قرار گرفت، که اولین بار بود که یک شرکت چونگ کینگ در این فهرست قرار گرفت.
خودروی لیفان ۸۲۰
طی سالیان اخیر سلیقه مشتریان به شکلی تغییر کرده که در سراسر جهان از آمار فروش خودروهای سدان به نفع مدل‌های کراس‌اور و شاسی‌بلند کاسته می‌شود. در چنین شرایطی تولید یک سدان سایز متوسط در بازار داخل می‌توانست پر ریسک قلمداد شود اما کرمان‌موتور از بهار ۱۳۹۵ به این چالش تن داد و مدل ۸۲۰ را به‌عنوان بزرگترین، جادارترین و گران‌قیمت‌ترین سدان چینی به بازار فرستاد اما در عمل با استقبال چشمگیری مواجه نشد و پایین نگه‌داشتن تیراژ تولید و حتی شباهت‌های فنی آن به نسل‌های قدیمی تویوتا کمری نیز نتوانست شرایط بازار را به نفع ۸۲۰ تغییر دهد. لیفان ۸۲۰ یکی از سدان‌های چینی منحصربه‌فردی بود که در بازه زمانی کوتاهی توسط کرمان موتور مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه شد. این خودرو برخلاف آن‌چه مشتریان ایرانی از خودروهای چینی مشاهده کرده‌اند، سدانی سایز متوسط با پیشرانه‌ای حجیم و امکانات رفاهی مختلف بود. وجود شباهت‌های متعدد بین لیفان ۸۲۰ و نسل پیشین تویوتا کمری سبب شد تا مصرف‌کنندگان ایرانی این خودرو را کمری چینی بنامند و این مساله به تقویت پرستیژ لیفان ۸۲۰ کمک کرد.

مدل خودرو لیفان ۸۲۰

پیشرانه پیشرانه چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی (LF489Q)
حجم موتور (سی‌سی) ۲۳۷۳ سی‌سی
حداکثر قدرت اسب‌بخار ۱۵۸ اسب‌بخار
حداکثر گشتاور نیوتن‌متر ۲۲۱ نیوتن‌متر
گیربکس اتوماتیک شش سرعته
مصرف سوخت (ترکیبی) ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
شتاب صفر تا ۱۰۰ ۱۰.۵ ثانیه
حداکثر سرعت کیلومتر بر ساعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

لوازم یدکی لیفان ۸۲۰
انواع لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ شامل قطعات مصرفی ( لنت لیفان ۸۲۰، شمع، فیلتر و…)، قطعات بدنه ( سپر لیفان ۸۲۰، شلگیر، چراغ و…)، قطعات موتوری ( رادیاتور، سیلندر لیفان ۸۲۰ ، پیستون و…)، قطعات جلوبندی ( طبق لیفان ۸۲۰، سیبک، موجگیر و…)، قطعات گیربکس ( پلوس، صفحه، دنده و…) و قطعات برقی ( لامپ، کوئل، وایر و…) است.
خودروی لیفان ۶۲۰
لیفان ۶۲۰ جزو اولین محصولات چینی به ویژه مدل‌های سدان است که از همان اوایل حضور خودروسازان چینی در بازار ایران، جای پای خود را در کشورمان محکم کرد و به یکی از محصولات نسبتا محبوب ارزان قیمت تبدیل شد. این سدان جمع و جور از سال ۲۰۰۹ میلادی به لیست تولیدات کمپانی لیفان اضافه شد و از سال ۱۳۹۰ شمسی توسط کرمان موتور به دست مشتریان ایرانی رسید. در ان دوران بازار سدان‌های ایران دارای تنوع بسیار کمی بود و همین موضوع سبب شد تا لیفان ۶۲۰ با ظاهر جدید خود و بهره‌مندی از برخی تجهیزات به‌روزتر بتواند توجه بعضی از مشتریان داخلی که تمایلی نسبت به خرید سدان‌های کلاسیک بازار همچون انواع پژو پارس، پژو ۲۰۶ صندوقدار، سمند و غیره را نداشتند به سوی خود جلب سازد.

مشخصات فنی لیفان ۶۲۰

لاس خودرو سدان چینی
مدل خودرو لیفان ۶۲۰
موقعیت موتور جلو
حجم موتور (سی‌سی) ۱۷۹۴ سی‌سی
حداکثر قدرت اسب‌بخار ۱۳۱ اسب‌بخار
حداکثر گشتاور نیوتن‌متر ۱۶۰ نیوتن‌متر
گیربکس دستی ۵ سرعته
مصرف سوخت (ترکیبی) ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
سوپاپ ۱۶
دیفرانسیل جلو
وزن ۱۱۵۵ کیلوگرم
حداکثر سرعت کیلومتر بر ساعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
حجم باک ۵۸ لیتر

لوازم یدکی خودروی لیفان ۶۲۰
لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ اعم از قطعات بدنه (سپر جلو و عقب،درب موتور،درب اتاق بار،چراغ جلو،شبکه جلو پنجره) قطعات موتوری لیفان ۶۲۰ (پیستون و رینگ،میل لنگ،شاطون،سرسیلندر،سوپاپ و …) قطعات جلوبندی و زیر بندی شامل (اکسل جلو و عقب ،سگدست،قرقری فرمان،سیبک فرمان) می باشد.
خودروی لیفان ۵۲۰
سدان کوچک خانوادگی که در سال ۱۳۸۹ تولید شرکت کرمان موتور مونتاژ و عرضه شده که در سال های ابتدایی به دلیل قیمت بالا در رقابت با تندر ۹۰ در آمد و متاسفانه نتوانست پیروز شود چرا که به هیچ عنوان از بازار دست دوم خوبی برخوردار نبود. البته نمی توان گفت فروش کمی را تجربه کرد چرا که از نظر قیمتی هم رده با خودروهای سمند و پرشیا بود که بعضی افراد به طور سلیقه ای ماشین چینی را ترجیح می دادند. این خودرو با پیشرانه ۱۵۸۷ سی سی قادر به ایجاد حداکثر نیروی ۱۰۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه می باشد که نیروی تولید شده را با یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل میکند. با این مشخصات نباید سرعتی بیشتر از ۱۷۰ کیلومتر در ساعت از این خودرو انتظار داشته باشید.

مشخصات فنی لیفان ۵۲۰

کلاس سدان کوچک
گیربکس ۵ دنده دستی
شتاب ۱۳ ثانیه
تعداد سوپاپ ۱۶
تعداد سیلندر ۴
محور محرک دیفرانسیل جلو
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی
حداکثر قدرت ۱۰۶ اسب بخار
حداکثر گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت

لوازم یدکی لیفان ۵۲۰
خودروسازی LIFAN جزء بنام ترین تولید کنندگان خودروهای چینی می باشد که لیفان ۵۲۰ را سبد کالایی خود قرار داده است. لوازم یدکی لیفان ۵۲۰ از جمله گروه های محصولی لیفان می باشد که تمامی قطعات آن از جمله قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات گیربکس، قطعات برفی، قطعات جلوبندی و تعلیق، لوازم تزئینی لیفان ۵۲۰ و لوازم اسپرت لیفان ۵۲۰ به راحتی در دسترس می باشد.
فروشگاه تری اس از واردکنندگان با سابقه لوازم یدکی لیفان در بازار لوازم یدکی خودرو است. این مجموعه تیمی مجرب، متخصص و جوان را در کنار هم گردآورده تا خدمات مطلوب نظر شما بزرگواران را ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت three-s.ir مراجعه فرمایید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.